וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ואבוקסיס חוששים מהידרדרות נוספת, רחמים יזם שיחות אישיות

12.1.2020 / 6:29

בקבוצה מבירת הנגב התקשו לעכל את ההפסד לרעננה ("סופגים שערים קלים מדי") והתמקדו בהרמת השחקנים לקראת הגביע. לקראת פיענוח הבדיקות: חשש שפאוליניו סובל מקרע ברצועות הברך

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע חוששים משקיעה נוספת בגביע המדינה נגד מכבי נתניה

- אבוקסיס שוחח עם השחקנים מיד בסיום המשחק וניסה להרים את מצב הרוח

- בבאר שבע מנסים לעכל את התקופה השחורה: "ספגנו שערים מכדורי חוץ שלנו"

- בן שהר שכבש את שער השוויון הזמני: "היינו צריכים לשמור על התיקו"

- חשש במועדון מהפציעה של פאוליניו

- אבוקסיס דחה את ההחלטה על צירוף עוזר מאמן

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו אליניב ברדה. קובי אליהו
עודד את השחקנים. אבוקסיס/קובי אליהו

1. אבוקסיס ורחמים עודדו את השחקנים לקראת הגביע

בחלומות הכי רעים לא האמינו בהפועל באר שבע שיפתחו את עידן יוסי אבוקסיס עם הפסד להפועל רעננה. הבעלים אלונה ברקת הייתה משוכנעת שהאנרגיות החדשות ורעידת האדמה שעבר המועדון בשבוע שעבר עם עזיבת ברק בכר, יולידו ניצחון על הפועל רעננה שסוגרת את הטבלה. אבל למרות שברוב שלבי המשחק הקבוצה מבירת הנגב הייתה טובה יותר ושלטה בכדור, היא הפסידה בצורה כואבת אחרי שכבר חזרה למשחק והשוותה. אם זה לא מספיק, אז גם שער השוויון השני שלה שהיה יכול לעשות לפחות 2:2, נפסל בצורה קצת שנויה במחלוקת.

"עברתי תקופות כאלה גם כשחקן, גם כעוזר מאמן וגם כמאמן", אמר בסיום המשחק יוסי אבוקסיס, "אלה תקופות שאתה משלם ביוקר על כל טעות שאתה עושה ואנחנו טעינו פעמיים. אבל מתקופות כאלה יוצאים בכוח עם איזה ניצחון, אפילו דחוק, ואז הדברים ייראו יותר טוב".

אבוקסיס נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים. "עם הגישה הזו והמחויבות הזו, אנחנו ננצח עוד הרבה משחקים", אמר להם. מאוחר יותר הוסיף המאמן הטרי בשיחה עם העיתונאים: "יש פה מועדון ענק וחזק. אנשים מדהימים ושחקנים טובים. אנחנו צריכים להחזיר את השחקנים לתלם כי אולי הם קצת איבדו ביטחון. מאכזב אותי שבערב כזה שהם נותנים הכל מבחינת מחויבות, לא יצאנו אפילו עם נקודה".

בהפועל באר שבע קיוו שניצחון אמש ייתן ביטחון לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ביום חמישי, אבל כעת חוששים במועדון שההפסד ידרדר עוד יותר את השחקנים ולכן מיד בסיום המשחק פעלו כדי להרים את כולם. גם המנכ"ל אסי רחמים לקח כמה שחקנים לשיחה אמש באצטדיון כדי שאנשים לא ישקעו במרה שחורה.

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
תסכול גדול מהספיגות. שחקני באר שבע/קובי אליהו

2. תסכול מהאופן בו ספגה הקבוצה את הגולים

את התסכול הגדול ביטאו במועדון בסיום מספר שחקנים, בעיקר בגלל האופן בו הקבוצה הפסידה. "להפסיד לרעננה מגולים שהתחילו בכדורי חוץ שלנו, זה בלתי נתפס", אמר אחד השחקנים שיצא מהאצטדיון. "הכדורים היו אצלנו. הוצאו חוץ ואיבדנו את הכדור למתפרצות נוראיות. שילמנו מחיר יקר מאוד ובצורה הזו יהיה קשה לנצח. כולם מדברים על התקפה ועל זה שאין מספיק שחקנים בהתקפה, אבל הבעיה היא שאנחנו חוטפים שערים בצורה קלה מדי שלא מתאימה לקבוצה כמו שהפועל באר שבע רוצה להיות".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מה זה שווה אם לא לקחנו אפילו נקודה?". שהר/קובי אליהו

3. בן שהר: "היינו צריכים לשמור על התיקו".

את שער השוויון הזמני להפועל באר שבע כבש בן שהר שפרק הרבה תסכול בסיום. "מה זה שווה, אם בסוף אנחנו לא לוקחים אפילו נקודה?", אמר. "אנחנו חייבים למצוא את הניצחון הזה שייתן לנו אוויר לנשימה כי אנחנו עדיין ממשיכים במצב הזה. הבאנו התלהבות ונלחמנו והבאנו דברים שהיו פחות טובים במשחקים האחרונים. אני זוכר שבעבר היו לנו משחקים על הפנים אותם ניצחנו עם גול קטן. יכול להיות שהיינו צריכים לשמור על תיקו ולא ללכת עם כל הקלפים קדימה כי גם תיקו היה טוב כאן".

שהר כבר הסתכל על המשחק בגביע המדינה ביום חמישי: "ללא ספק משחק הגביע מול מכבי נתניה זה המשחק הכי חשוב שלנו. משחק העונה. ביום חמישי תהיה מלחמת עולם על הגביע". על ברק בכר אמר בן שהר: "חטפנו את זה בתדהמה. לא האמנו שזה יקרה. הייתי מאוד עצוב כי היתה לי מערכת יחסים טובה עם ברק. הקבוצה החליטה לעשות שינוי וזה קורה בכל העולם. הביאו לכאן מאמן טוב שיכול להביא שינוי אבל הדברים תלויים בנו השחקנים כי אנחנו אלה שצריכים לתת את הטון".

פאוליניו שחקן הפועל באר שבע עם מנהל הקבוצה אביתר אילוז. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
בבאר שבע מבקשים סבלנות עד לפיענוח סופי. פאוליניו במרכז/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

4. חשש במועדון מקרע באחת מרצועות הברך של פאוליניו

בהפועל באר שבע ניסו אמש להתנער משאלות על הזר החדש פאוליניו שהיה צריך להיות כבר בסגל ולשחק, אבל באימון של יום חמישי נפצע בברכו ועבר כבר סדרת בדיקות. בבאר שבע ביקשו עוד זמן עד מחר כדי שמפענח מקצועי יקבל החלטה, אבל בסביבת המועדון דיברו אמש על כך שקיים חשש שפאוליניו סובל מקרע באחת מרצועות הברך וכי כלל לא ברור אם הוא יהיה בסופו של דבר שחקן המועדון, שכן בהפועל באר שבע ביטחו את עצמם למקרה שתהיה לו פציעה בברך והם ינסו במקרה כזה להשתחרר מחוזהו. כך או אחרת במועדון אמרו אמש: "צריך לחכות לתשובה מקצועית של מפענח הצילום ואחרי זה נדע לאן זה הולך מכאן".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אליניב ברדה. קובי אליהו
בינתיים עוזר מאמן יחיד. ברדה/קובי אליהו

5. אבוקסיס ביקש כמה ימים להחליט על צירוף עוזר

מי שישב אתמול לצידו של יוסי אבוקסיס במושבה הוא אליניב ברדה שמשמש כעוזר המאמן. אבוקסיס ביקש מההנהלה כמה ימים כדי להחליט אם הוא צריך עוזר מאמן נוסף ובמידה שיחליט כי הוא זקוק לאיש מקצוע נוסף העדיפות שלו תהיה לאורי גוטמן שפתח את העונה כמאמן הפועל חדרה ומעוניין להצטרף לצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully