וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "השחקנים נלחמו בצורה אדירה, את זה ניקח איתנו"

11.1.2020 / 19:48

מאמן הפועל באר שבע אופטימי למרות ה-2:1 לרעננה: "לא נשאר לנו רק הגביע, אלא גם בליגה יש לנו מטרות". אביטן: "השחקנים היו מחויבים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
תגובות מהמשחק בין הפועל רעננה להפועל באר שבע. קובי אליהו
איזו אכזבה. אבוקסיס/קובי אליהו

מאמן חדש, אבל התוצאות בינתיים דומות. שלושה ימים אחרי שמונה למאמנה, עמד הערב (שבת) יוסי אבוקסיס על הקווים וראה את הפועל באר שבע מפסידה 2:1 להפועל רעננה, האחרונה בליגת העל. הקבוצה של ניסו אביטן ניצלה שתי טעויות של אוהד לויטה: כרם ארשיד כבש ראשון (52) ושניר שוקר המחליף הרשית את שער הניצחון (84), בן שהר איזן זמנית (68) וחנן ממן נגח פנימה שער שנפסל (86).

אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "הייתה לנו שליטה טוטאלית במשחק, אבל כשאתה עושה טעויות אתה משלם. לפעמים יש טעויות שאתה לא משלם עליהן בספיגה, אבל היום ספגנו פעמיים. השחקנים נתנו מלחמה אדירה ועם זה נלך קדימה. יש פה הרבה כישרון ושחקנים טובים, אולי קצת חוסר ביטחון. זה מסוג המשחקים שקורים פעם ב... אבל אם נמשיך לשחק ככה מבחינת לחימה ורצון, התוצאות יגיעו".

המאמן הוסיף: "לא נשאר לנו רק הגביע, יש גם הליגה ואנחנו רוצים להגיע לאירופה דרכה. יש עוד הרבה משחקים עד הפלייאוף וגם בפלייאוף. המינוי? כל מאמן ישראלי חולם להגיע למועדון ברמה הזו. מאוד רציתי את זה ואני מתכוון להצליח פה".

ניסו אביטן שחגג ניצחון ראשון על הקווים של הפועל רעננה, סיכם: "אחרי תקופה כל כך ארוכה בה לא ניצחנו, היה לנו חשוב להחזיר את האמונה והביטחון. השחקנים היו מחויבים ונלחמו - צריך להשתפר מבחינת כדורגל - אבל זה יגיע דרך הביטחון שנצבור. קל לאבד את האמונה בעצמך, הכל הולך קשה, אבל סוף סוף ה-VAR היה בצד שלנו. החילופים המוצלחים? אנחנו קבוצה ובכל פעם מי שנקרא לדגל צריך לתרום. לא היה משחק גדול, אנחנו צריכים להשתפר בקטע ההתקפי, אבל אנחנו צריכים נקודות וקיבלנו אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully