וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג הודיע: "אפגש עם רוני לוי כדי להמשיך את ההתקשרות גם בעונה הבאה"

10.1.2020 / 17:54

הבעלים הביע שביעות רצון מהמאמן שחוזהו מסתיים בקיץ, ייפגש גם עם בניון: "התחלנו בתהליך שייקח אותנו קדימה". שלומי אזולאי יחמיץ את מכבי תל אביב, גם גדי קינדה עדיין בספק. מחמאות לעידן ורד

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- משה חוגג ינסה להאריך את ההתקשרות עם רוני לוי ויוסי בניון

- שלומי אזולאי לא מתאושש מפציעה ויחמיץ את משחק הצמרת נגד מכבי תל אביב בשני

- גם גדי קינדה עדיין בספק, למרות המאמצים להכשירו למשחק. רוני לוי תרגל הרכב בלעדיו

- עידן ורד קיבל 20 דקות במשחק אימון, בקבוצה מרוצים: "זה הרכש הכי טוב לינואר"

seperator

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג אמר הערב (שישי) לאתר הרשמי של המועדון כי ייפגש במהלך השבוע עם רוני לוי, על מנת להציע לו חוזה חדש. חוזהו הנוכחי של המאמן אמור להסתיים עם תום העונה. "אני מאוד מרוצה מהדרך בה מתנהלת בית"ר ירושלים מקצועית מתחילת העונה ועד היום", אמר חוגג. "בית"ר החלה בתהליך השנה שייקח אותנו קדימה ואין ספק שלרוני לוי ויוסי בניון יש חלק גדול בהצלחה. בכוונתי לשבת במהלך השבוע הקרוב עם יוסי ורוני על מנת להמשיך את ההתקשרות בינינו גם בעונה הבאה".

בשורות מדאיגות לבית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בחיפה. שלומי אזולאי, שמושך פציעה ובעקבותיה משחק האימון נגד בית"ר תל אביב/בת ים, ייעדר מהמשחק. בהיעדרו, אנתוני וארן ימשיך לפתוח בחוד בעוד פרדי פלומן צפוי לפתוח בכנף לאחר שערך היום אימון ראשון השבוע. גם ליוואי גרסיה עדיין חש כאבים, אולם צפוי להיות כשיר.

במקביל, גדי קינדה עדיין בספק. הקשר מקבל מנוחה בימים האחרונים בניסיון להכשירו למשחק, אולם הוא עדיין רחוק מכשירות מלאה. במשחק האימון אתמול בדק רוני לוי שלישיית קישור שכללה את אופיר קריאף, דן איינבינדר ועלי מוחמד. גם טל בן חיים זכה למנוחה אתמול, אך אמור לפתוח ב-11.

במועדון היו שבעי רצון מחזרתו של עידן ורד, ששותף ל-20 דקות במשחק האימון. בבית"ר חזרו ואמרו: "עידן ורד כשיר זה הרכש הכי טוב שנוכל לעשות בינואר". ורד אמור לחזור לסגל הקבוצה בהמשך החודש. הוא עדיין מרגיש כאבים, אך מדובר במשהו זניח יחסית.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: "מכבי תל אביב הכי טובה בארץ, נצטרך להתעלות"

לכתבה המלאה
גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
גם הוא עדיין לא התאושש. גדי קינדה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully