וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה גדולה בנבחרת ישראל: אלחמיד עלול להחמיץ את המשחק בסקוטלנד

10.1.2020 / 12:26

הבלם נפצע שוב במפשעה במחנה האימונים של סלטיק בדובאי. בנבחרת עוקבים בחשש ומקווים שלא מדובר בקרע שיגרום לו להחמיץ את הפלייאוף במרץ

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: הצגתו של אלישע לוי כמאמן בני יהודה

בלם נבחרת ישראל וסלטיק חאתם עבד אלחמיד נפצע במהלך מחנה האימונים של קבוצתו הסקוטית סלטיק שנמצאת בדובאי. אלחמיד נפצע לפני שלושה חודשים במדי סלטיק במהלך משחק נגד לאציו בליגה האירופית. הוא קרע את שרירי המפשעה ויצא למנוחה ושיקום של כמעט שלושה חודשים.

במהלך השבוע החולף הוא הגיע עם סלטיק למחנה אימונים בדובאי ועל פי התכנון, החל להתאמן עם הקבוצה אחרי החלמתו. לרוע מזלו, נפצע אלחמיד בדיוק באותו המקום באימון הראשון שלו ומאז עבר כמה בדיקות שעדיין לא נתנו תוצאה חד משמעית באשר לחומרת הפציעה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מאחורי צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. רויטרס
פצוע מאז המשחק ההוא. אלחמיד נגד לאציו/רויטרס

אם יתברר כי אלחמיד קרע שוב את השריר באותו המקום, זו תהיה מכה לנבחרת ישראל שבונה עליו לקראת המשחק מול סקוטלנד בסוף חודש מארס. אלחמיד נחשב לאחד הפייבוריטים של אנדי הרצוג שבונה עליו למשחק החשוב ביותר של הנבחרת בשנים האחרונות.

"הוא נפצע שוב במפשעה, אבל באיזור קצת אחר, קצת יותר למטה", סיפר מאמן סלטיק ניל לנון. "למעשה זו לא אותה פציעה שגרמה לו להיעדר בתקופה האחרונה, ולהערכתי הוא יתאושש רק בעוד כמה שבועות. זה מצער כי כששיחק הוא היה מצוין, אבל אין הרבה מה לעשות".

במקביל, המושבה "הישראלית" בסלטיק צפויה להתרחב בקרוב, עם חתימתו של איסמעילה סורו בקבוצה. אמש דווח ב"דיילי רקורד" הסקוטי על התקרבות משמעותית במשא ומתן בין קשר בני יהודה לקבוצה, וסוכנו דודו דהאן אף הוסיף שמן למדורה כשהעלה לרשתות החברתיות תמונה עם סורו בדובאי, שם כאמור שוהה סלטיק במחנה אימונים.

אמש התייחס גם בעלי בני יהודה ברק אברמוב לעתידו של סורו, הודה שסלטיק מתעניינת בקשר המצטיין וטען ש"כשמועדון פאר כזה עם כל כך הרבה אוהדים רוצה אותך, קשה להשאיר אותך בקבוצה קטנה כמו יהודה". יחד עם זאת, טען אברמוב שעדיין לא קיבל הצעה רשמית מסלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully