וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור רשם בכורה לא רשמית בהופנהיים, עילאי אלמקייס פתח

החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-59, הקשר הצעיר קיבל 80 דקות בהפסד 2:1 לדן האג במשחק ידידות. בסביליה מודים: דאבור לא קיבל מספיק הזדמנויות

עריכה: ניר חן

מונס דאבור ערך הערב (חמישי) הופעה בכורה לא רשמית במדי הופנהיים, כשעלה מהספסל בהפסד של קבוצתו החדשה 2:1 לדן האג במשחק ידידות. חלוץ נבחרת ישראל נכנס למגרש בדקה ה-59, ויקווה לקבל דקות רשמיות בשבת הבאה, אז תארח הופנהיים את איינטרכט פרנקפורט עם חזרתה של הבונדסליגה מהפגרה. מי שדווקא פתח בהרכב ושיחק 80 דקות הוא עילאי אלמקייס בן ה-19, שטרם שותף במשחק רשמי של הקבוצה הבוגרת.

דאבור אמנם לא הירבה לשחק בסביליה, אבל מתברר כי חלוץ נבחרת ישראל דווקא הותיר רושם טוב אצל האנדלוסים. "הוא לא שיחק הרבה, אז איך יבקיע שערים?" תהה חברו לקבוצה לשעבר, נוליטו. "הסתדרנו טוב מאוד, הוא ישב לידי וצחקנו הרבה. לדעתי הוא שחקן טוב, אבל לסביליה יש 25 שחקנים ולעתים דברים כאלה קורים".

שחקן הכנף הוותיק הוסיף ואמר: "בשנה הבאה דאבור יבקיע שערים, ככה זה הכדורגל. אף אחד לא הופך לשחקן רע מזה שלא שיחק. בעונה שעברה אני בכלל לא שיחקתי, בקיץ הייתי עם רגל וחצי בחוץ והעונה אני משחק".

גם פרנקו ואסקס נפרד מהשחקן אותו בקושי הספיק להכיר: "הוא שיחק קצת, כמובן שפספס קצת הזדמנויות, אבל אני אוהב את התנועות שלו ומקווה שיצליח".

בתקשורת המקומית בסביליה הסכימו כי הישראלי שנמכר להופנהיים לא קיבל מספיק הזדמנויות להצליח. "מונס דאבור, שברון לב ממבט ראשון", כתב פרנסיסקו פרס. "הוא עזב בלי שלמדנו האם הוא שחקן טוב או לא, בלי שיכולנו לדעת האם היה מצליח בליגה הספרדית הוא לא, בלי שהאוהדים זכו לראות מה חואקין קפארוס ראה בו. נמאס לו לקבל רק פירורים של דקות. בלתי ניתן להבין מדוע המאמן לא נתן לו יותר מ-24 דקות ליגה".

עוד בוואלה!

מונס דאבור: "שמח מאוד להיות כאן, הכול נראה פשוט מושלם"

לכתבה המלאה
שחקן סביליה מונס דאבור. AP
איך מבקיעים בלי לשחק? דאבור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully