וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "שמח מאוד להיות כאן, הכול נראה פשוט מושלם"

החלוץ ערך ראיון ראשון בגרמניה לאחר החתימה בהופנהיים: "מקווה שנוכל להגיע לליגת האלופות". לופטגי: "הוא ילד טוב וחלוץ מצוין, אנחנו מאחלים לו בהצלחה"

עריכה: ניר חן

אחרי חודשים לא פשוטים, הרבה אי ודאות ומעט דקות משחק, אתמול (שלישי) החלוץ מונס דאבור החל פרק חדש בקריירה, כשחתם בהופנהיים הגרמנית, ששילמה עבורו 10 מיליון יורו לסביליה.

"אני שמח מאוד להיות כאן ולהצטרף לחבריי החדשים", אמר דאבור בראיון ראשון בגרמניה. "פגשתי את החברים החדשים שלי בפעם הראשונה והכול נראה מושלם. המטרה? להצליח עם המועדון ולהוביל אותו להצלחות, ולהבקיע כמה שיותר שערים כמובן. אני גם מקווה שנוכל להגיע לליגת האלופות או לפחות לליגה האירופית".

בתקשורת הגרמנית שוחחו גם עם שוער העבר הישראלי, דודו אוואט, בנוגע לדאבור. "הוא שחקן איכותי מאוד וחזק נורא, שמשתפר בכל שנה", אמר אוואט. "הוא סקורר שמבקיע שערים רבים, ואם זה לא מספיק, יש לו אופי נהדר, שאר השחקנים יהנו ממנו בחדר ההלבשה".

"מונס שחקן מיוחד", אמר מאמן הופנהיים, אלפרד שרודר. "יש לו פוטנציאל אדיר והרבה ניסיון, השילוב הזה יעזור לנו מאוד במאבקים שלנו". גם אלכסנדר רוזן, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, החמיא לחלוץ החדש: "הוא חלוץ ברמה עולמית - הוא חכם, מהיר ומגיב מהר למצבים. התזמון שלו מצוין וכך גם הטכניקה. הוא איום תמידי על שער היריבה".

מי שעוד התייחס למעבר של החלוץ מסביליה להופנהיים הוא מאמנו לשעבר בקבוצה הספרדית, ז'ולן לופטגי: "לפני המשחק מול מאיורקה, מונס הודיע לנו שהוא רוצה לעזוב. הייתה לו הצעה טובה, ובשל הנסיבות בסביליה הוא ביקש להמשיך הלאה. אישרנו לו לעזוב ואנחנו מאחלים לו המון בהצלחה בהמשך הדרך. הוא ילד טוב וחלוץ מצוין".

דאבור קיבל את החולצה עם המספר 10. הוא חתם לארבע שנים וחצי, במהלכן ירוויח 2.1 מיליון יורו לעונה. העונה שיחק 24 דקות בלבד בליגה, כשבגביע הספרדי רשם 90 דקות נוספות. את מרבית הדקות שלו רשם בליגה האירופית, כששיחק בשישה משחקים (שלושה בהרכב הפותח) וכבש גם שלושה שערים.

עוד בוואלה!

מונס דאבור נמכר להופנהיים תמורת 10 מיליון יורו, חתם לארבע שנים וחצי

לכתבה המלאה
צילום מסך מתוך האתר הרשמי של הופנהיים - החולצה של מונס דאבור למכירה. האתר הרשמי של הופנהיים, אתר רשמי
באתר הרשמי כבר החלו למכור את החולצה של דאבור. המחיר: 80 יורו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הופנהיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully