וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור נמכר להופנהיים תמורת 10 מיליון יורו, חתם לארבע שנים וחצי

7.1.2020 / 15:02

החלוץ עזב את סביליה אחרי חצי עונה לא מוצלחת. הגרמנים יצטרכו לשלם סכום נוסף אם יעפילו לליגת האלופות. דאבור, שינסה להחזיר את הקריירה למסלול, ירוויח 2.1 מיליון יורו לעונה: "הופנהיים קבוצה מלהיבה. החודשים האחרונים לא היו קלים עבורי"

מתוך היוטיוב של סביליה

בווידאו: מונס דאבור באימון סביליה

מונס דאבור חתם היום (שני) בהופנהיים, אליה עבר אחרי חצי עונה לא מוצלחת בסביליה. הגרמנים שילמו 10 מיליון יורו וסביליה עשויה לקבל סכום נוסף כבונוס שיגיע מהשתתפות של הקבוצה בליגת האלופות. החלוץ הישראלי ילבש את החולצה עם המספר 10 וחתם לארבע שנים וחצי, במהלכן ירוויח 2.1 מיליון יורו לעונה.

דאבור אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח שהמעבר יצא לפועל. הופנהיים היא קבוצה מלהיבה באחת מהליגות הכי טובות בעולם. בשנים האחרונות היא הפכה לקבוצה בה שחקנים עושים התקדמות גדולה. אני מצפה לשחק תפקיד בהצלחה של המועדון".

סביליה שילמה לרד בול זלצבורג 15 מיליון יורו על דאבור, אולם חלוץ נבחרת ישראל מיעט לקבל דקות משחק והיום מצא לעצמו בית חדש. המדורגת שביעית בבונדסליגה רחוקה שלוש נקודות בלבד מבורוסיה דורטמונד שנמצאת במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. את הבכורה שלו צפוי דאבור לרשום לאחר חזרת הבונדסליגה מפגרה, ב-17 בינואר, בבית מול איינטרכט פרנקפורט.

דאבור (27) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת בעונת 2011/12. בשלהי 2014 ניצלה גראסהופרס את סעיף היציאה הנמוך שלו כדי לרכוש אותו, ומאז ועד העונה שעברה שיחק לסירוגין גם בשורותיה וגם ברד בול זלצבורג, בה רשם את הפריצה הגדולה שלו, עם 22 ו-20 שערים בשתי עונותיו האחרונות באוסטריה. בסביליה, לצערו, קיבל פחות הזדמנויות ורשם 24 דקות ליגה בלבד העונה. בליגה האירופית שותף בשישה משחקים וכבש שלושה שערים.

מונס דאבור שחקן סביליה חוגג שער. רויטרס
אולי בבונדסליגה זה ייראה טוב יותר. דאבור/רויטרס

בהמשך נפרד דאבור מאוהדי סביליה בפוסט באינסטגרם: "כפי שאתם יודעים, החודשים האחרונים לא היו קלים עבורי. ועם זאת, אני יכול להגיד רק דברים טובים על המועדון. היה לכבוד עבורי ללבוש את מדי הקבוצה לצד שחקנים גדולים, ואת הזכות ללמוד המון. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם שתמך בי. חבריי לקבוצה, כל אנשי הצוות בקבוצה, הצוות המקצועי וההנהלה. ובמיוחד תודה לאוהדים, שהיו נפלאים עבורי, הראיתם לי אהבה ותמכתם בי עד היום האחרון. הפכתם אותי לחזק יותר בכל יום שעבר, ולעולם לא אשכח אתכם. אשאר סביליה עד המוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully