וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מכבי תל אביב הכי טובה בארץ, נצטרך להתעלות"

9.1.2020 / 9:37

בבית וגן מנמיכים ציפיות לקראת המשחק ביום שני, רוני לוי יבצע כמה שינויים בהרכב. במועדון מתכננים כניסה בחינם לילדים

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בית"ר ירושלים נערכת למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני, כאשר בצוות המקצועי מתלבטים בנוגע למספר עמדות לקראת המשחק. יחד עם זאת, החלטות סופיות יתקבלו רק לקראת המשחק. עד אתמול המאמן רוני לוי עדיין לא שוחח עם שחקניו על התיקו נגד עירוני קרית שמונה ויעשה זאת בימים הקרובים, באסיפת לקראת מכבי תל אביב.

במשחק אימון שנערך היום בבית הנבחרות בשפיים ניצחה בית"ר 1:4 את בית"ר תל אביב/בת ים, משערים של אופיר קריאף, לירן רוטמן, אנתוני וארן ושער עצמי נוסף.

בקבוצה מהבירה יודעים ששתי הקבוצות יגיעו במומנטום שונה למשחק: מכבי תל אביב אחרי פתיחת פער משמעותי בפסגה, בעוד בית"ר אחרי תיקו ביתי נגד קרית שמונה. שחקנים בקבוצה אף אמרו השבוע: "מכבי תל אביב הכי טובה בארץ ובמומנטום מטורף, כל אחד פה יצטרך להתעלות כדי שננסה לעשות משחק ברמה גבוהה ולהחזיר עניין לליגה".

בקבוצה הרגישו שחלק מהשחקנים היו סחוטים במשחק ביום שבת וזו אחת הסיבות לכוונה לרענן את ההרכב ביום שני. מקס גרצ'קין, שכבר תורגל כמה פעמים ב-11 לפני קרית שמונה, נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח על חשבון אורי מגבו בעמדת המגן השמאלי. בצוות המקצועי מתלבטים גם בנוגע למרכז הקישור, כשדן איינבינדר עשוי לחזור במקום אופיר קריאף, אבל ייתכן שהם יפתחו ביחד. במקרה כזה, גדי קינדה יוסט לכנף - מה שיגרור גם התלבטויות בנוגע למי יפתח בחלק הקדמי.

במקביל, בבית"ר כבר עובדים על תכנית מול עיריית ירושלים על מנת לייצר אווירה אחרת בטדי. העירייה התחייבה לספק עבור הקבוצה חניונים באזור אצטדיון טדי עבור האוהדים וכמו כן שאטלים שייצאו מתוך השכונות בירושלים. בבית"ר רוצים להקצות את היציע הצפוני לכמה שיותר ילדים ללא תשלום, על מנת למלא את האצטדיון בדור חדש של כמה אלפי אוהדים נוספים שיגיעו באופן קבוע.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
במרכז המגרש או בכנף? קינדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully