וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מבין כמה המועדון גדול". ברקת: "המאמן המתאים ביותר"

9.1.2020 / 13:30

הפועל באר שבע הציגה את מאמנה החדש, שאמר: "הקבוצות שזוכות בכל התארים הן הקבוצות שסופגות הכי פחות". ברקת על בכר: "בעידן 2020 כנראה שגם המאמן הטוב ביותר לא יכול להצליח לעד"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ימים סוערים עוברים על הפועל באר שבע. אחרי עזיבתו המפתיעה של ברק בכר ומינויו של יוסי אבוקסיס ליורשו, עורך המאמן הנכנס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד, לקראת המשחק נגד הפועל רעננה בשבת. הקבוצה מבירת הנגב מגיעה למפגש אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב במחזור האחרון, אולם מקווה שאפקט חילופי המאמנים יעשה את שלו ויקדם אותם בחזרה למקומות 1-3.

אלונה ברקת אמרה בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אני רוצה לפנות לאוהדי הקבוצה שחלקם מודאגים: הסירו דאגה מלבכם. הפועל באר שבע מועדון חזק ויישאר כזה. גם אני לא רווה נחת מאיך שאנחנו נראים בשנה וחצי האחרונות, אבל החיים מלאים בעליות וירידות ואחרי כל ירידה יש עלייה. אני פה כדי לדאוג שכך יהיה.

"בכמה מועדונים עבדו שני מאמנים בשבע וחצי שנים, שהצליחו לקדם את הקבוצה כל אחד בדרכו? ברק בכר השיג הישגים בלתי נשכחים שלא ישכחו בעולם. אבל בעידן 2020 כנראה שגם המאמן הטוב ביותר לא יכול להצליח לעד. ברק הבין את זה, אני מבינה ואני בטוח שגם האוהדים מבינים. נערוך טקס פרידה מכובד לברק. זה מגיע לו ומגיע לנו. אני משוכנעת שהוא ישגשג בכל מקום. מועדון כדורגל חייב לדעת לעבור הלאה ולהתקדם וכך עשינו.

"הבאנו את המאמן המתאים ביותר, שהוכיח פעם אחר פעם מה הוא יודע לעשות ואני משוכנעת שהוא ימשיך להוביל אותנו להישגים. אני רוצה להודות לבני יהודה וברק אברמוב שהסכים לשחרר את יוסי באצילות רבה. מכאן אני לא מתכוונת להתייחס לעבר. אבוקסיס הוא האדם הנכון להמשיך את המורשת של המועדון".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. לירון מולדובן
עידן חדש. אבוקסיס עם אלונה ברקת/לירון מולדובן

אחרי שברקת סיימה את דבריה, אבוקסיס אמר: "לא היה ברור מאליו שאעזוב באמצע העונה, אבל ברק אברמוב הבין שזה הזמן שלי לעזוב. אני רוצה להודות על כל משפחת באר שבע על האמון שהם נותנים בי. אתמול כשנכנסתי למתחם האימונים הבנתי כמה המועדון הזה גדול, והבנתי דברים שלפעמים לא רואים מבחוץ. אני מגיע לכאן מאוד רעב, עם רצון גדול להצליח, ומכאן חובת ההוכחה היא עליי. אמרתי לשחקנים - להיות בבאר שבע זה לא מובן מאליו, כי כשאתה רואה מה קורה בחוץ אתה מבין שיש פה תנאים אדירים".

על הסגנון שהקבוצה תשחק תחתיו: "הפועל באר שבע תמיד הייתה קבוצה יוזמת, אבל כדי שהיא תהיה חזקה ויוזמת שחקנים יצטרכו להיות מחוייבים למשחק ההגנה. אני קורא את כל מה שאומרים, 'אבוקסיס מאמן הגנתי', אבל בקבוצות הכי טובות בכל העולם יש שילוב בין ההגנה להתקפה. הקבוצות שזוכות בכל התארים הן הקבוצות שסופגות הכי פחות. הכי חשוב להיות קבוצה מאוזנת מבחינה הגנתית והתקפית".

על החיזוק שהקבוצה צריכה: "ראיתי המון משחקים של באר שבע, ויש דברים שצריך לשפר. כשבאתי ידעתי שיש עמדות מסוימות שצריך לשפר, דיברנו על זה, אבל לא צריך לעשות יותר מדי תהפוכות. שחקן או שניים שיצטרפו יוכלו לשדרג את כל הקבוצה. הקבוצה צריכה להילחם על מקום באירופה בכל הכוח".

על ברק בכר אמר אבוקסיס: "מה שברק עשה פה מדהים, אבל בכדורגל תמיד חושבים קדימה. השנה וחצי האחרונות היו פחות טובות, אבל צריך להביא תוצאות גם עכשיו. מה שהיה בעבר לא חשוב. עוד לא דיברתי עם ברק, אבל יש הערכה הדדית גדולה מאוד בינינו. אני לא בקשר עם הרבה מאמנים, אבל איתו כן. מה שהוא עשה פה ייכנסו להיסטוריה של המועדון הזה".

עוד בוואלה!

אבוקסיס לשחקני באר שבע: "עליכם להוכיח מדי יום שאתם ראויים להיות כאן"

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. לירון מולדובן
"המועדון היה צריך לצאת לדרך חדשה"/לירון מולדובן

מיגל ויטור הוסיף: "כולנו אהבנו את ברק, הגענו איתו להישגים גדולים, אבל לפעמים צריך לקבל החלטות קשות בכדורגל. כולנו מקדמים בברכה את המאמן החדש. הדרך היחידה לחזור לימים היפים היא לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully