וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העזרה מעילאי אלמקייס והסיכוי שיפתח בליגה: מונס דאבור מתאקלם בהופנהיים

החלוץ היה מרוצה מהבכורה הלא רשמית, אך הודה שהוא זקוק לעוד קצת זמן כדי להכיר את קבוצתו החדשה. מאמנו: "חשוב שיהיו לנו שחקנים מסוגו"

AP

נראה שהופנהיים תולה תקוות גדולות במונס דאבור. החלוץ הישראלי רשם אמש (חמישי) הופעת בכורה לא רשמית במדי הקבוצה כשעלה מהספסל בהפסד 2:1 לדן האג במשחק ידידות, ובגרמניה משוכנעים שתרומתו תהיה מיידית.

"אני שמח מאוד", אמר דאבור על הופעת הבכורה שלו. "שלטנו במשחק, לצערי זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה מה שקצת קלקל לי את הבכורה. הרמה בקבוצה גבוהה מאוד, אני משוכנע שהמשחקים הבאים יהיו טובים יותר. אני שמח מאוד להיות כאן ואעשה את הטוב ביותר שלי כדי להשתלב כמה שיותר מהר". החלוץ הישראלי אף הודה כי העובדה שהוא מכיר שני שחקנים במועדון - עילאי אלמקייס הישראלי ודיאדייה סמאסקו איתו שיחק בזלצבורג - מסייעת לו: "זה חשוב מאוד ומאוד עוזר לי".

כשנשאל האם הוא מוכן לפתוח בהרכב כבר בשבוע הבא מול פנרקפורט השיב: "האמת היא שאני בכושר מצוין, אבל אני עדיין צריך עוד קצת זמן כדי להתרגל לקבוצה. נשאר שבוע, נראה מה יהיה באימונים ומה שהמאמן יחליט יהיה הכי טוב. אני משוכנע שאני יכול לעזור לקבוצה".

מאמנו החדש, אלפרד שרודר, היה מלא שבחים: "אני שמח שמונס לקח חלק במשחק. חשוב מאוד שיהיה לנו שחקן נוסף בחלק הקדמי שמסוגל לשחק על שטחים קטנים. אם אנחנו רוצים להיות דומיננטיים, אנחנו זקוקים לשחקנים. האם יפתח מול פרנקפורט? הוא צריך עוד קצת זמן, נראה איך ירגיש בשבוע הבא".

שחקן הופנהיים מונס דאבור. האתר הרשמי של הופנהיים, אתר רשמי
הופנהיים תולה תקוות גדולות. דאבור/אתר רשמי, האתר הרשמי של הופנהיים

אמש פורסם בגרמניה ראיון עם הקשר הגרמני ריינהולד יאבו, ששיתף פעולה עם דאבור במדי רד בול זלצבורג ומשחק כיום בארמיניה ביליפלד. יאבו, שהיה אחד מחבריו הקרובים של דאבור באוסטריה ואף היה השותף הקבוע שלו לחדר במשחקי חוץ, משוכנע שדאבור יהיה סיפור הצלחה בבונדסליגה.

"מונס שחקן כישרוני ומאוד חכם. הוא טכני, יודע להתמודד עם הגנות צפופות ותמיד מצליח איכשהו להגיע למצבים. לפעמים חסרה לו פיזיות וכוח מול השער, אבל הוא מפצה על זה עם חוש התמצאות מיוחד ברחבה", אמר. "אני בטוח שהוא יצליח בהופנהיים, כי ראיתי אותו גם בתקופות הטובות שלו ואני יודע מה הוא מסוגל לעשות. הוא בהחלט שייך לרמה של הבונדסליגה, ולדעתי הוא יוכל להפוך לאחד החלוצים הטובים בגרמניה".

יאבו סיפר שבמהלך השיחות הרבות שלו עם דאבור לאורך השנים, "דיברנו גם על כל מיני דברים שקשורים לישראל, גם על פוליטיקה, והוא אמר לי שהמצב לא קל. מצד שני, הוא הדגיש בפניי כמה זה עיצב אותו".

בכתבה צוטט גם מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, שחיזק את דבריו של יאבו וטען ש"דאבור הוא לא סקורר, הוא שחקן מאוד חזק עם נוכחות ברחבה, מאוד יצירתי, אחד שקשה מאוד לצפות מה הוא יעשה כי תמיד יש לו רעיונות מול השער. לפעמים היצירתיות שלו עולה באיבוד אחד או שניים, אבל אתה צריך לקבל את זה כי הוא יוצר מצבים שהבלם לא מצפה להם".

עוד בוואלה!

מונס דאבור רשם בכורה לא רשמית בהופנהיים, עילאי אלמקייס פתח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully