וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת ציוצים בין קווין דוראנט לקנדריק פרקינס: "פחדן, איך אתה ישן בלילה?"

שני החברים לקבוצה לשעבר התכתשו בטוויטר, פרקינס האשים: "אתה אפילו לא מרגיש כמו אלוף אמיתי, עשית את הצעד החלש בתולדות ה-NBA". וגם: ג'ון ביליין בנעליים של דיוויד בלאט

עריכת וידאו: ניר חן

קווין דוראנט ידוע בתור מי שמגיב לא אחת ברשתות החברתיות לאוהדים ופרשנים, אולם הפעם הוא התעלה על עצמו: הלילה (בין חמישי לשישי), במהלך המשחק של אוקלהומה סיטי נגד יוסטון התכתש דוראנט עם חברו לקבוצה לשעבר קנדריק פרקינס, כיום פרשן ברשת ESPN.

הרקע לוויכוח הסוער: האקס המיתולוגי של הת'אנדר ראסל ווסטברוק חזר לראשונה לאוקלהומה סיטי, ופרקינס עלה לשידור בתוכנית SportsCenter ב-ESPN והסביר למה לדעתו ווסטברוק ולא דוראנט הוא השחקן הטוב ביותר בתולדות הקבוצה.

כשקיבל פרקינס תגובות צוננות בטוויטר וגולש אחד ציין שווסטברוק הודח בסיבוב השני שלוש פעמים, הוא ניסה לחזק את טענתו וכתב: "דוראנט הודח בסיבוב השני של הפלייאוף בזמן שאני שיחקתי איתו שם. מה זה אומר?"

בשלב הזה נכנס דוראנט עצמו לתמונה. בתגובה לפרקינס הוא כתב: "כן, והסנטר הפותח שלנו היה אחד בשם קנדריק פרקינס, שהעמיד ממוצעים מדהימים של שתי נקודות ושלושה ריבאונדים בסדרה הזו".

פרקינס הגיב בחריפות, והזכיר לדוראנט: "בן אדם, תפסיק עם זה. אתה חתום על הצעד הכי חלש בתולדות ה-NBA - הובלת 1:3 בגמר המערב, הפסדת לגולדן סטייט ואז הצטרפת אליהם מיד אחרי שזכו באליפות באותו קיץ. ממש לב של אלוף".

דוראנט הגיב ש"חלש זה לפתוח בתור סנטר ולשחק דקות אמיתיות בלי לתרום שום דבר. היית צריך לעבוד על היכולות שלך כמו שאני עבדתי".

בשלב זה פרקינס העלה עוד הילוך, וכתב: "זה בסדר, עבדת קשה ועדיין היית צריך להצטרף לקבוצה של 73 ניצחונות. האמת צריכה להיאמר - אתה אפילו לא מרגיש כמו אלוף אמיתי, ובטח אתה מתקשה לישון בלילה בגלל הצעד הפחדני שעשית".

לדוראנט ופרקינס יש היסטוריה של מתיחות. פרקינס נודע כמי שטבע את הכינוי "קאפקייק" שהודבק לדוראנט במהלך השנים, שמרמז על כך שהוא רך, כביכול. פרקינס אף הרבה לבקר את דוראנט מאז שפרש והתיישב על כס הפרשן.

קווין דוראנט עם קנדריק פרקינס. AP
לא אוהבים אחד את השני. דוראנט ופרקינס בימי אוקלהומה סיטי/AP

ג'ון ביליין בנעליים של דיוויד בלאט בקליבלנד

קליבלנד אמנם ניצחה הלילה 112:115 את דטרויט בהארכה, אבל גם אחרי הניצחון העיסוק המרכזי בקבוצה נגע לאמירה השנויה במחלוקת של המאמן ג'ון ביליין, שכינה את השחקנים בביטוי גזעני במהלך אסיפת וידאו השבוע. ביליין כינה את השחקנים "Thugs", "פרחחים" או "בריונים" בתרגום חופשי, ביטוי שמשתמע כגזעני בארצות הברית. לאחר מכן טען שהתכוון לומר מילה אחרת, אבל הלילה לפני המשחק סיפר לעיתונאים שהתנצל בצורה אמוציונלית בפני השחקנים.

"זה לא היה צריך לקרות, אני מתנצל על זה מעומק הלב, ולשמחתי אני מרגיש שהשחקנים שלי מבינים לליבי וסולחים לי", אמר לפני המשחק הלילה, אחרי שבארצות הברית דווח שקליבלנד שקלה לפטר את המאמן אולם לבסוף החליטה שיישאר, לפחות בינתיים.

שחקן הקאבס לארי נאנס אמר ש"ג'ון עשה טעות, אבל כולנו עושים טעויות לפעמים. הוא התנצל, לקח אחריות על זה ובשלב הזה, זה כל מה שאפשק לבקש ממנו".

אולם למרות המסרים האופטימיים והסלחניים, לא כולם בארצות הברית משוכנעים שהקאבס שמו את התקרית מאחור. כתב ESPN בריאן ווינדהורסט התייחס אמש לתקרית ואמר ש"אולי היא לא כל כך גדולה כמו שעשו ממנה, אבל היא בסך הכל סימפטום. השחקנים לא אוהבים את ביליין, הוא לא מוצא את עצמו, ולמעשה הוא נכנס לאותה פוזיציה שהיה בה דיוויד בלאט: שניהם הגיעו לקליבלנד בלי ניסיון ב-NBA, שניהם לא הצליחו להתאקלם כמו שצריך, ושניהם איבדו את האמון של השחקנים. כנראה שזה גם יסתיים באותה צורה בדיוק".

מאמן קליבלנד קאבלירס ג'ון ביליין עם טריסטן תומפסון. AP
התסריט של בלאט חוזר על עצמו. ג'ון ביליין עם טריסטן תומפסון, הלילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully