וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הפכנו להיות קבוצה לוחמת, שרצה, מקשה ומשחקת מהר"

9.1.2020 / 14:12

מאמן הפועל תל אביב הסביר את השינוי בשבועיים האחרונים. השחרורים הבינלאומיים של אולהה ורודריגס עדיין לא הגיעו

צילום: יניב זוהר, עריכה: שאול אדם

אחרי שני ניצחונות רצופים ובריחה לפחות זמנית מאזור הקו האדום, הפועל תל אביב תתארח אצל בני יהודה ביום ראשון. האדומים ירצו להמשיך במומנטום החיובי, אבל יודעים שזה לא יהיה פשוט נגד יריבה חזקה, שמגיעה עם מאמן חדש על הקווים.

ניר קלינגר סיפר במסיבת העיתונאים היום שהשחרורים הבינלאומיים של מייקל אולהה ופליפה רודריגס עדיין לא הגיעו וכי הוא מקווה שענייני הרישום יושלמו עד המשחק. המאמן הוסיף על שני השחקנים החדשים: "גם אם הם יוכלו להיות בסגל, אני עדיין לא סגור על כמה הם ישחקו, אם הם יפתחו, כמה דקות יקבלו. הם שחקנים שיוכלו לעזור לנו, יש להם איכויות והשחקנים עוזרים להם להתאקלם. זה הסוד בינואר - שהשחקנים שמגיעים יוכלו להתאקלם מהר".

המאמן הוסיף: "בני יהודה היא עוד משוכה קשה. קבוצה שמחליפה מאמן באה אחרת. אנחנו מקווים שנוכל להגיע עם אותם נחישות, הקרבה וכדורגל טוב שהיה נגד הפועל באר שבע - ואולי אפילו לשפר כמה דברים. השחקנים יודעים שב-DNA הפכנו להיות קבוצה לוחמת, שרצה, שמקשה, משחקת מהר. אנחנו חושבים איך להיות קבוצה חזקה שקשה לשחק נגדה. קבוצה שמראה לקהל שלה שמגיע ותומך, שהיא באה לתת עבודה. הניצחונות הקטנים? שכולם ימשיכו לדבר. נגד באר שבע יכולנו לכבוש עוד 3-4 שערים, זה לא שגנבנו איזה 0:1 קטן".

על העובדה שלקבוצה מצפה שבוע בו היא תשחק גם בליגה וגם בגביע, אמר קלינגר: "מבחינתי אין חלוקה ודיבורים על רוטציה. אני מאמין במי שטוב ובמי שאני מרגיש בטוח איתו אחרי אימונים. אם האימונים נכונים, שחקן כדורגל יכול לשחק שלושה משחקים בשבוע. אין שום עומס, זו המצאה ישראלית ואני לא מאמין בה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"יש לנו קבוצה שבאה לתת עבודה". קלינגר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully