וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול הגן על סיינסברי, אשכנזי סובל מכאבים לקראת מכבי נתניה

9.1.2020 / 10:45

מאמן מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת: "ינואר? אולי נביא קשר באמצע". פוקס ששוהה בצרפת לא יכלל בסגל

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

למכבי חיפה לא ניתן יותר מדי זמן להתאושש מההפסד הדרמטי למכבי תל אביב ביום שני וסגנית המוליכה תתארח אצל מכבי נתניה ביום שבת (19:50). הירוקים ניצחו את נתניה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים וינסו להמשיך ברצף.

נטע לביא שנעדר ממשחק העונה בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, יחזור להרכב כשייתכן שגם יאניק וילדסחוט יפתח. יובל אשכנזי סובל מכאבים ובחיפה מקווים שהוא ישלים היום אימון מלא ויוכל לשחק. ז'אנדו פוקס שקיבל אישור לשהות בצרפת בגלל סיבות אישיות, לא יכלל בסגל. הקמרוני צפוי לעזוב בשבועות הקרובים.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
"רוצה להוסיף גיוון ועומק". בלבול/אדריאן הרבשטיין

המאמן מרקו בלבול ערך היום מסיבת עיתונאים. על המשחק נגד מכבי תל אביב: "לא היינו מספיק זהירים בקישור, כל כדור היה שלהם, אבל אחרי החילוף של יאניק ראיתם קבוצה פיזית, שלוחצת, שמרוויחה כדורים, וזאת הקבוצה שאני רוצה לראות. יכולנו גם לנצח 3:4, חזרנו בצורה פנטסטית, אבל ברור שעכשיו אנחנו מסתכלים על חצי הכוס הריקה. מצד שני, יש דברים טובים לקחת. גילינו אופי וחזרנו למשחק, הראינו יכולות התקפיות, אבל מבחינתי המשחק הזה הוא כבר היסטוריה".

על המשך העונה: "הליגה עוד ארוכה ויש הרבה מאוד נקודות בקופה. חשוב מאוד שמכבי חיפה תהיה למעלה ושתהיה שותפה למשחקים כאלה, זה עושה כיף אדיר לכולם. נשתדל לתת את המקסימום שלנו ולהמשיך לנצח משחקים. אני כל הזמן אומר לשחקנים שלי שקבוצה טובה נמדדת באיזונים שלה. לא הייתי באופוריה אחרי ה-0:3 בדרבי, ואני גם לא עם הראש באדמה אחרי ההפסד למכבי תל אביב שהיה קשה. יש לנו שחקנים עם אופי של מנהיגים, הם יודעים להתעלות על עצמם ולהתמודד עם משברים, גם תוך כדי משחק. אני סומך עליהם".

על המשחק נגד מכבי נתניה: "אנחנו תמיד באים בגישה של לרצות לנצח. כל משחק הוא קריטי. הפוקוס שלנו הוא קודם כל על המשחק נגד מכבי נתניה, קבוצה בקו עלייה ומאוד מאומנת. נצטרך להיות מאוד מרוכזים, מאוד נחושים כדי לנצח, כי אף פעם לא קל מול נתניה בחוץ".

על חלון ההעברות: "ינואר הוא חודש קשה, קשה מאוד לפגוע בשחקנים בינואר לפי הניסיון שלי. יש לנו לא מעט שחקנים פצועים כמו רז מאיר ורמי גרשון, הסגל שלנו מאוד קצר ואנחנו מנסים לעשות עבודה טובה מבחינה גופנית. נרצה לעשות שינוי אחד או שניים כדי שיהיה לנו גם גיוון וגם עומק, אולי נחפש איזה קשר באמצע, נחכה ונראה".

על טרנט סיינסברי: "היו הרבה משחקים שההגנה שמרה על שער נקי כשטרנט שיחק בדיוק באותו מקום כמו נגד מכבי תל אביב. שיחקנו בכל הווריאציות, ובכל מקרה משחק ההגנה הוא של כל הקבוצה, לא של שחקן אחד. אני מסכים שבמיקום ובחשיבה נגד מכבי תל אביב לא היינו מספיק טובים, וגם נעשנו על זה. אבל עכשיו נלמד ונמשיך הלאה".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה תפעל לשחרורו של ז'אנדו פוקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully