וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בקבוצה יפעלו לשחרורו של ז'אנדו פוקס

8.1.2020 / 10:36

נציגו של השחקן ייפגש עם ראשי המועדון, קרים פריי עשוי להגיע במקומו. הירוקים מתלבטים בנוגע לאיקוום אודו ויהב גורפינקל, ירדן שועה יצטרף ליוסי אבוקסיס בהפועל באר שבע?

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות של מכבי חיפה להפסד למכבי תל אביב

עיקרי הדברים:

- נציגו של ז'אנדו פוקס ייפגש עם ראשי המועדון. ההערכה: הקשר ישוחרר
- במכבי חיפה מתלבטים האם להשאיל את איקוום אודו
- פלקושצ'נקו ושועה מאוכזבים ממעמדם, החלוץ יחבור ליוסי אבוקסיס בהפועל באר שבע?

שחקני מכבי חיפה ירדן שועה, יאניק וילדסחוט. אדריאן הרבשטיין
בדרך לבירת הנגב? שועה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה צפויה לפעול בימים הקרובים לשחרורו של הקשר ז'אנדו פוקס. הקמרוני, שכבר הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה, צפוי להגיע לסיכום על השחרור בקרוב באמצעות נציגו שאמור להיפגש עם ראשי המועדון בנושא. הירוקים רוצים לצרף זר נוסף על חשבונו, כשקרים פריי עשוי להיות זה שיגיע. בנוסף לפריי, בקבוצה בודקים גם אפשרויות נוספות, הן בגזרת הזרים והן בגזרת הישראלים.

במועדון טרם קיבלו החלטה בנוגע לאיקוום אודו - האם להשאילו לקבוצה אחרת לחצי עונה או להשאירו בסגל. אם הוא יישאר, הוא אמור לשמש כמחליפו של סאן מנחם, זאת בשל פציעתו של רז מאיר. אם יוחלט להשאילו, במכבי חיפה יחזירו את יהב גורפינקל מההשאלה בהפועל חדרה.

מקסים פלקושצ'נקו וירדן שועה נראו מאוכזבים מאוד בסיום המשחק נגד מכבי תל אביב, כך העידו שחקנים בקבוצה. לטענת אותם שחקנים, השניים לא היו מאוכזבים רק מההפסד, אלא גם ממעמדם בקבוצה. אין זה סוד ששועה מעוניין לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי, כשעל פי מספר גורמים, יוסי אבוקסיס, שאמור להתמנות למאמן הפועל באר שבע, ינסה לצרפו לבירת הנגב: "אבוקסיס יבדוק את האפשרות הזו, אך הוא מבין שהסיכוי למהלך שכזה לא גבוה". נכון לעכשיו מדובר בספקולציות, שכן המאמן טרם דיבר עם ראשי הפועל באר שבע בנושא, ומה גם שבמכבי חיפה לא משחררים את שועה בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully