וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד חוגגת: קרבחאל עוקץ את ואלוורדה, זידאן מתמוגג מאיסקו

הבלאנקוס ציינו את ה-1:3 המלהיב על ולנסיה עם מסר למאמן ברצלונה ("שיגיש תלונה"), התלהבות מהכוכב החדש-ישן ואפילו השוואות לטיקי טאקה של פפ

עריכה: ניר חן

אחרי תקופה קצת פחות מרשימה, ריאל מדריד שוב נראית במיטב. אמש (רביעי) ניצחו הבלאנקוס 1:3 את ולנסיה בחצי גמר הסופרקופה והציגו יכולת משכנעת, עם כמה שערים יפים מאוד. הניצחון היה רשום על שמם של כמה מהשחקנים המושמצים בסגל: טוני קרוס כבש מנקודת הקרן בדקה ה-16, איסקו כבש שער נפלא מהאוויר בדקה ה-39, ולוקה מודריץ' חתם עם ביצוע מרהיב משלו בדקה ה-65.

במדריד התלהבו עד כדי כך מההצגה ההתקפית המרשימה של ריאל, עד שהשוו אותה לברצלונה הגדולה של פפ גווארדיולה. "ריאל מדריד שיחקה כדורגל מלהיב ונפלא, מהסוג שאוהבים לראות בקאמפ נואו", נכתב ב"אס". "ריאל הניעה את הכדור כמו בימים הגדולים של גווארדיולה בברצלונה או דל בוסקה בנבחרת ספרד".

שחקני ריאל מדריד חוגגים. GettyImages
טיקי טאקה בריאל מדריד?/GettyImages

כל אחד מכובשי השערים קיבלו מחמאות, אבל יותר מכולם הרעיפו שבחים בריאל על איסקו, שהתקשה מאוד למצוא את מקומו ברוטציה של זידאן במשך תקופה ארוכה. אמש נראה הקשר בשיאו, ולא רק בגלל השער הנפלא שכבש. הוא השלים בסך הכל 102 מסירות במשחק, 96 מהן היו מדויקות - שיא קריירה עבורו.

"איסקו הלהיב אותי. שמחתי מאוד לראות אותו כובש את השער הזה, כי אני מאמין שהוא היה זקוק לזה", אמר זינדין זידאן, שטען ש"אין לי שום חלק בהתאוששות שלו, אני רק שמח שזה קורה. יש לו את האישיות הנכונה והוא רוצה לשחק, הוא לא אחד שבורח מאחריות, ועכשיו רואים את התוצאות".

זידאן החמיא גם לטוני קרוס על השער היצירתי מנקודת הקרן, אמר ש"היצירתיות שלו פנטסטית", והילל את לוקה מודריץ' על המאמץ הרב שהשקיע בקישור. "זה תחום המומחיות שלו. זה מה בדיוק מה שמאמן רוצה לראות מהקשר שלו, ואני מרגיש שהוא חוזר לכושר נפלא".

עוד בוואלה!

סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד ניצחה את ולנסיה 1:3

לכתבה המלאה
איסקו, ריאל מדריד חוגג. AP
שיא קריירה במסירות מוצלחות. איסקו/AP

הערב (21:00) תיקבע היריבה של ריאל מדריד בגמר, ואם תהיה זו ברצלונה שתתמודד עם אתלטיקו מדריד בחצי הגמר, המשחק שוב צפוי להיות חם. בריאל לא אהבו לשמוע את התלונות אמש של מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה על השיטה החדשה בגביע, והגיבו לאמירות שלו ש"אם היו נותנים לי לבחור, הייתי מעדיף את המתכונת הקודמת של משחק בין האלופה למחזיקת הגביע".

דני קרבחאל הגיב בבוז לדבריו של ואלוורדה ואמר: "אז שיילך להגיש תלונה. אני לא אוהב לשמוע תלונות כאלה. מנסים משהו חדש באווירה שונה, ולאורך הקריירה יצא לי גם לשחק משחקים גדולים בכל מיני מקומות בעולם. יש חוקים ברורים, ואנחנו פה כדי לזכות בטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully