וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד ניצחה את ולנסיה 1:3

הבלאנקוס עלו לגמר בסעודיה עם תצוגת תכלית. קרוס כבש ישירות מבעיטת קרן (16), איסקו הכפיל (39), מודריץ' הוסיף בבעיטה חכמה (65). פארחו צימק בפנדל בתוספת הזמן. הגמר יזמן לנו קלאסיקו או דרבי לוהט של מדריד?

טוני קרוס קאסמירו ריאל מדריד. רויטרס
עוד תואר בדרך לארון העמוס? ריאל מדריד חוגגת/רויטרס

ריאל מדריד עלתה הערב (רביעי) לגמר הסופרקופה הספרדי אחרי שניצחה בחצי הגמר הראשון בסעודיה 1:3 את ולנסיה. המפעל נערך לראשונה במתכונתו הנוכחית עם ארבע קבוצות שמתמודדות בשיטת פיינל פור. הבלאנקוס חסרו את בנזמה ובייל הפצועים, אבל ממש לא התקשו ושלטו למן הפתיחה. אחרי שווראן החמיץ בנגיחה מקרוב, קרוס כבש את הראשון (17) עם בעיטה ישירה מנקודת הקרן. איסקו הנשכח הכפיל בדקה ה-39 עם בעיטת יעף מתוך הרחבה ומודריץ' הוסיף עם שער חכם משלו בדקה ה-65. וכמובן, איך אפשר בלי ה-VAR? בתוספת הזמן קיבלה ולנסיה פנדל אחרי שהמערכת החדשה זיהתה נגיעת יד של סרחיו ראמוס ברחבה. דני פארחו הקפטן של ולנסיה כבש שער ניחומים בפנדל וקבע את תוצאת המשחק.

קצת פחות מחודש אחרי שחילצה ממנה תיקו בשיניים בליגה, ריאל מדריד טיילה מול ה"יריבה" שלה שבקושי הגיעה לשער של קורטואה. מחר ייערך משחק חצי הגמר השני בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, ממנו תצא היריבה של ריאל מדריד. האם מחכה לנו קלאסיקו נוסף או דרבי מדרידאי לוהט? בכל מקרה זה צפוי להיות מעניין מאוד.

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד. AP
איזה גול חכם. טוני קרוס/AP

הרכב ולנסיה: ג'אומה דומנק, דניאל ואס, גבריאל פאוליסטה, אסקיאל גאראי, חוסה גאיה, פרנסיס קוקלן (רוברטו סוריאנו, 83), דני פארחו, ז'ופרה קונדוגביה (מקסי גומס, 57), פראן טורס, קרלוס סולר, קווין גמיירו (דניס צ'רישב, 70).

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, פרלאן מנדי (מרסלו, 70), קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (חאמס רודריגס, 77), פדריקו ואלוורדה, איסקו, לוקה יוביץ' (מריאנו דיאס, 82).

עוד בוואלה!

עלילות ברצלונה בסעודיה: הנהג טעה בדרך, ואלוורדה תקף במסע"ת

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מול קווין גמיירו שחקן ולנסיה. רויטרס
סרחיו ראמוס מעל קווין גמיירו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: מצב ראשון לריאל מדריד. מנדי המגן השמאלי הרים כדור לרחבה, רפאל וראן הגיע ראשון ונגח חזק אבל דומנק הגיב טוב והדף.

דקה 17: גול! איזה שער חכם של טוני קרוס. הקשר הגרמני ראה את דומנק מחוץ לשער והכניע אותו ישירות עם כדור קרן מסובב. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 29: קווין גמיירו עבר ברחבה את טוני קרוס והפציץ מקרוב מעל השער. הזדמנות טובה ראשונה של ולנסיה.

דקה 39: גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:2 משער של לא אחר מאשר איסקו הנשכח. לוקה מודריץ' בעט כדור שנבלם, הקשר השתלט על הריבאונד וכבש בבעיטת יעף מתוך הרחבה.

דקה 60: התקפה יפה של ריאל החלה עם כדור מדויק של קרוס למודריץ', שיישר למרכז לעבר ואלוורדה שבא מאחור ובעט כדור ששפשף את הרשת החיצונית.

דקה 65: גול! 0:3 לריאל מדריד שמתעללת בוולנסיה. לוקה מודריץ' קיבל כדור בתוך הרחבה. גבריאל רק הסתכל עליו והקרואטי הפתיע בכדור עם החלק החיצוני לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 90 +2: גול! ולנסיה קיבלה פנדל באמצעות ה-VAR אחרי נגיעת יד של ראמוס ברחבה. דני פארחו קבע את תוצאת המשחק בפנדל מדויק.

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
גול יפהפה. לוקה מודריץ'/רויטרס
טוני קרוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
קרוס חוגג/רויטרס

צפו בשער של טוני קרוס

צפו בשער של איסקו

צפו בשער של מודריץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully