וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות ברצלונה בסעודיה: הנהג טעה בדרך, ואלוורדה תקף במסע"ת

מסע"ת ברצלונה נדחתה משום שנהג האוטובוס לקח את הקבוצה בטעות לאצטדיון שבו ריאל מדריד תפגוש את ולנסיה. המאמן: "נהג חסר מושג"

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון פתוח

ברצלונה תפגוש מחר (חמישי) את אתלטיקו מדריד במשחק השני של חצי גמר הסופרקופה הספרדי שנערך השנה בסעודיה. הביקור בסעודיה גורר המון ביקורות בספרד והיום התרחשה גם תקרית מצחיקה/מביכה שרק מוסיפה שמן למדורת הביקורות. מתברר שהנהג שהיה אמור לקחת את ברצלונה למתחם האימונים בג'דה הגיע בכלל לאצטדיון שבו נערך היום המשחק הראשון בין ריאל מדריד לוולנסיה, מה שגרם גם לדחיית המסע"ת שהיתה אמורה להיערך לקראת המשחק.

לאחר מכן, אחרי שהקבוצה הגיעה באיחור למתחם האימונים ולייעוד המקורי שלה, ואלוורדה מאמן ברצלונה התייחס לתקרית במסע"ת שנפתחה באיחור והסביר: "נהג האוטובוס לקח אותנו לאצטדיון שבו ריאל מדריד משחקת מול ולנסיה. אני חושב שהנהג היה קצת חסר מושג".

המאמן התייחס לפורמט החדש של הסופרקופה ואמר: "אם היו נותנים לי לבחור בין הפורמט הישן לפורמט הנוכחי (שני משחקי נוקאאוט וגמר), הייתי בוחר בפורמט הישן".

ברחבי ספרד גברו בימים האחרונים הביקורות כלפי התאחדות הכדורגל הספרדית וגם כלפי ברצלונה וריאל מדריד לאור העתקת משחקי הסופרקופה הספרדי לעיר ג'דה שבערב הסעודית תמורת 102 מיליון יורו ששילמה ההתאחדות המקומית עבור הזכות לקיים את התחרות בשטחי המדינה.

לא מעט גבות הורמו נוכח העתקת המשחקים למדינה שנמצאת במזרח התיכון במרחק של יותר מ-5,000 ק"מ מספרד, כשהתקשורת המקומית שמה דגש על "מצב זכויות האדם המגוחך" במדינה. גם האוהדים הביעו את מחאתם כשרק 1,075 מסך הכרטיסים שהוצאו לאוהדים בספרד נמכרו (תשעה אחוז). בעיתונים טוענים כי "אף אוהד מקומי לא רוצה לנסוע".

גם ערוצי הטלוויזיה בספרד הביעו את מחאתם, כשהערוץ הציבורי TVE שמשדר את משחקי הלה ליגה בדרך קבע, החליט להחרים את משחקי הסופרקופה ולא לשדרם בספרד. גם ריאל מדריד וגם ברצלונה שמרו על שקט ולא התבטאו בנושא.

יושב ראש מנהלת הלה ליגה חבייר טבאס הצטרף גם הוא לביקורות כנגד ההחלטה לאור הפרת זכויות השידור של התאגיד הסעודי beoutQ שלטענת טבאס "גונב משחקי כדורגל מאירופה במשך יותר משנתיים, כשהוא משדר תכני ספורט גנובים למיליוני צופים". יושב ראש המנהלת גינה את ההחלטה להעביר את המשחקים למזרח התיכון ואמר שזה פוגע בעסקה שיש לליגה הספרדית והאתר bein SPORTS, ממנו גונבים הסעודים תכנים, לטענת טבאס.

לואיס סוארס עם ארתורו וידאל ברצלונה. רויטרס
ביקור תמוה בסעודיה? לואיס סוארס מתאמן היום עם וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully