וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: האצטדיון בחיפה מועמד לארח את סופרקאפ 2020

אחרי שניסה לעשות זאת בעבר, האצטדיון בחיפה נכלל פעם נוספת ברשימה סופית של תשעה אצטדיונים המועמדים לארח את המשחק, המפגיש בין זוכת ליגת האלופות למחזיקת גביע הליגה האירופית

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חיפה למ.ס. אשדוד שנערך באצטדיון בחיפה

אולי הפעם? האצטדיון בחיפה מועמד לארח את משחק הסופרקאפ האירופי שייערך באוגוסט 2020. האצטדיון נמצא ברשימה הסופית של תשעת האצטדיונים שמתמודדים על אירוח המשחק היוקרתי, שמפגיש בין זוכת ליגת האלופות למחזיקת גביע הליגה האירופית. ההחלטה תתקבל בחודש מאי, ותוכרז על ידי הוועד המארגן של ארגון אופ"א.

יחד עם האצטדיון הישראלי, האצטדיונים הנוספים שמועמדים מגיעים מאלבניה, בלארוס, פינלנד, קזחסטן, מולדובה, צפון אירלנד, פורטוגל וצרפת. מדובר ברשימה שלא יהיה קל להתמודד נגדה, עם מספר מתקנים מרשימים מאוד שיוכלו להעמיד את הסטנדרטים הגבוהים ביותר למען אירוח משחק הגמר.

עיריית חיפה, בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל, מגישה בימים אלו הצעה לאירוח המשחק. לשם כך הוקם צוות הכולל את נציגי העירייה, נציגי האצטדיון ונציגי ההתאחדות לכדורגל כדי לעשות הכל כדי להביא את המשחק היוקרתי ארצה. סופרקאפ 2017, שהפגיש בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, נערך בבירת מקדוניה סקופיה. גמר 2018 ייערך בטאלין (אסטוניה) וגמר 2019 באיסטנבול (טורקיה).

אצטדיון סמי עופר חיפה. קובי אליהו
יארח גמר אירופאי? האצטדיון בחיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully