וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זיג הייל" ו-"נאצים": ברצלונה מנסה לאתר אוהדים שהתפרעו וקיללו בדרבי

אוהדי הקטאלנים קראו קריאות גזעניות בדרבי בין ברצלונה ב' לאספניול ב' בשבת: "שירים וקריאות שמעודדים אלימות, גזענות ושנאת זרים"

מתוך אתר ארסנל

בווידאו: מיקל ארטטה מוצג בארסנל

לא רק ברצלונה ואספניול נפגשו בשבת האחרונה לדרבי קטאלני, אלא גם קבוצות המשנה של המועדון, ברצלונה ב' ואספניול ב', שנפגשו גם הן לדרבי סוער ביום שבת, במסגרת המחזור ה-19 בליגה הספרדית השנייה. משחקי הדרבי בין השתיים נחשבים לחמים במיוחד, אך מה שקרה במשחק בשבת בליגה השנייה חצה את הגבול.

על פי התקשורת בספרד, במהלך המשחק בין השתיים, אוהדיה השרופים של ברצלונה, המשתייכים לאולטראס "בוישוס נויס", קיללו וגידפו את אוהדי אספניול לכל אורך המשחק, והפנו לעברם קריאות גזעניות ואנטישמיות.

על פי abc, מאתרי הספורט המובילים במדינה, אוהדי ברצלונה קראו "זיג הייל", "נאצים", ואף לעגו וקיללו את דני חארקה, ששיחק באספניול עד שמת מדום לב בגיל 26 בשנת 2009.

על אף שניתן לשמוע את הקללות והקריאות הגזעניות בבירור, שופט המשחק לא ציין זאת בדו"ח. אלא שלמרות זאת, אספניול החליטה להתלונן על כך להתאחדות הספרדית כשגם ברצלונה עצמה לא מתכוונת לעבור על כך לסדר היום.

"מדובר בשירים וקריאות שמעודדים אלימות, גזענות ושנאת זרים", נמסר מאספניול. "אין להם מקום בכדורגל". ברצלונה הודיעה כי פנתה למשטרה בנושא, וביקשה את עזרתה באיתור אותם אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully