וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "השלושער מיוחד, מקווה שאינטר תפסיד"

כוכב יובנטוס המשיך לשבור שיאים ב-0:4 מול קליארי, כל המספרים בפנים. וגם: איך אדם ששווה 450 מיליון יורו משתמש במכשיר מיושן?

עריכת וידאו: ניר חן

יובנטוס פתחה הערב (שני) את שנת 2020 בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. יובה הביסה 0:4 את קליארי בבית ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-45, מה שמבטיח שתישאר במקום הראשון בלי קשר לתוצאה של אינטר מול נאפולי. מי שעוד פתח טוב את השנה הוא כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושער (49, 67 בפנדל ו-82) ובישל לגונסאלו היגואין (81).

אגב, ברשת הסתלבטו לא מעט על העובדה שכריסטיאנו רונאלדו - האיש ששווה כ-450 מיליון יורו - הגיע למשחק כשהוא מאזין למוזיקה עם אייפוד שאפל, מכשיר שהחל להיות מיוצר ב-2005 וחדל להיות מיוצר ב-2017.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. מתוך טוויטר, אתר רשמי
רונאלדו והאייפוד שאפל/אתר רשמי, מתוך טוויטר

המספרים

* זה היה השלושער ה-36 של כריסטיאנו רונאלדו באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה מאז ינואר 2008. הוא פתח פער של שניים כאלה על פני ליאונל מסי, שכבש "רק" 34 פעמים שלושער בליגה.

* זו הפעם הראשונה שכריסטיאנו רונאלדו כובש עבור יובנטוס בחמישה משחקי ליגה ברציפות.

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן השני במאה הנוכחית שכובש שלושער בסרייה A, בפרמיירליג ובלה ליגה. הקודם שעשה את זה היה אלכסיס סאנצ'ס.

* הפורטוגלי, שחוגג 35 בעוד כחודש, כבש את השלושער הראשון שלו בליגה מאז שכבש רביעייה עבור ריאל מדריד ב-3:6 מול ג'ירונה ב-18 במרץ 2018.

* כריסטיאנו רונאלדו הוא הראשון שכובש ב-18 שנים שונות בחמש הליגות הבכירות (בין 2020-2003). רק חואקין מריאל בטיס וקלאודיו פיסארו מוורדר ברמן מסוגלים להשתוות אליו אם יכבשו השנה.

* רונאלדו הוא הפורטוגלי הראשון בהיסטוריה שכובש שלושער בסרייה A.

* אחרי שכבש נגד קליארי, רונאלדו מצא את הרשת נגד כל הקבוצות שמשחקות כרגע בסרייה A פרט לרומא. והוא ביובנטוס רק מתחילת העונה שעברה.

* זה השלושער ה-56 בקריירה של רונאלדו בכל המסגרות. בסך הכול יש לו 715 שערים.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער בעשר תחרויות שונות: סרייה A, פרמיירליג, לה ליגה, מוקדמות מונדיאל, מוקדמות היורו, גביע המלך בספרד, גביע העולם לקבוצות, מונדיאל, ליגת האומות וליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
כמה שיאים עוד אפשר לשבור? רונאלדו/רויטרס

"התחלנו את השנה נהדר, הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה ניצחה", אמר רונאלדו אחרי המשחק, "שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבי כיבוש. אני מרוצה מהשלושער, אבל הכי חשוב היה לנצח ולהעביר את הלחץ לאינטר. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, לא רק מבחינה הגנתית, אלא גם בקישור ובהתקפה. יש לנו סגל מצוין ואנחנו צריכים לעבוד ביחד בכל רגע. השערים שלי תמיד מיוחדים וזה השלושער הראשון באיטליה".

הפורטוגלי נשאל האם יצפה במשחק בין נאפולי לאינטר ויקווה למעידה של הנראזורי ואמר: "לא יודע אם אצפה בזה, אבל ברור שאני מקווה שאינטר תפסיד כי זה יעזור לנו. בכל מקרה, אנחנו עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ועכשיו נחכה לראות מה יקרה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully