וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ג'סטין טילמן ייעדר בין שישה לשמונה שבועות

7.1.2020 / 19:03

שחקן הפנים של ליאור ליובין סובל משבר בכף רגלו והאדומים צפויים לצרף מחליף כבר בתקופה הקרובה. רשם עד כה העונה 19.9 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים המשמעותיים בליגת העל

שחקן הפנים של הפועל גלבוע/גליל ג'סטין טילמן ייעדר מפעילות בין שישה לשמונה שבועות, לאחר שבדיקה שנערכה לו היום (שלישי) גילתה כי הוא סובל משבר בכף רגלו כתוצאה מנפילה בדקת הפתיחה של המשחק נגד הפועל חולון ביום ראשון השבוע. בגלבוע צפויים לנסות לצרף שחקן פנים כבר בימים הקרובים שיחליף זמנית את טילמן, ולאחר מכן יוחלט האם ישאר עד לסיום העונה או ישוחרר.

טילמן (23, 2.03) הוכיח ב-14 משחקים בליגת העל כי מדובר באחד משחקני הפנים המוכשרים שנחתו כאן העונה. הממוצעים שלו מעט משקרים, כי הם כוללים את המשחק האחרון בו שיחק דקה ולא הספיק לתרום. ב-14 משחקים רשם 19.9 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק. לפני שנחת בגלבוע שיחק באוניברסיטת וירג'יניה קומנוולת', והעביר עונה במדי ממפיס האסל מליגת הפיתוח ודונגבו פרומי מהליגה הקוריאנית.

אחרי 14 משחקים בליגה מדורגת גלבוע/גליל במקום התשיעי, מרחק ניצחון אחד מהפלייאוף ושלושה ניצחונות מעל המקום שמוביל לליגה הלאומית. בשבוע הבא תארח את הפועל ירושלים.

ג'סטין טילמן שחקן הפועל גלבוע/גליל (משמאל) קולע מעל אירזוני ריד שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
מכה לא פשוטה לגלבוע/גליל. ג'סטין טילמן בפעולה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully