וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס חתם רשמית בהפועל באר שבע: "כל מאמן חולם להגיע לפה"

8.1.2020 / 17:12

אחרי שחתם לעונה וחצי בתור מחליפו של ברק בכר, העביר המאמן החדש אימון בכורה: "עכשיו אני רואה את העוצמה של המקום הזה". אלונה ברקת בירכה, אברמוב: "הפעם לא היה אפשר להחזיק אותו בכוח, הוא עבר ללא תמורה"

צילום: יניב זוהר, עריכה: שאול אדם

הפועל באר שבע מצאה היום (רביעי) מחליף לברק בכר שסיים את תפקידו, כשהודיעה על החתמתו של יוסי אבוקסיס לעונה וחצי. אחרי שנפגש עם אלונה ברקת, אבוקסיס קיבל את ברכת הדרך מברק אברמוב ונפרד מבני יהודה אחרי שנתיים וחצי בתפקיד. המאמן הגיע קצת לפני השעה 15:00 למתקן האימונים של הפועל באר שבע ונפגש לשיחה עם המנכ"ל אסי רחמים, שגם עשה לו סיור ראשוני במתקן. שחקני הקבוצה החלו להגיע קצת לאחר מכן לאימון הבכורה של אבוקסיס, שהחל ב-17:00. המאמן החדש אף קיים פגישת עבודה ראשונה עם הצוות שלו וביניהם עוזר המאמן אליניב ברדה עימו יש לאבוקסיס קשר ארוך.

"אני רוצה להודות לבני יהודה, להנהלת המועדון, עובדי המועדון ומעל כולם לבעלים ברק אברמוב, שהיה שם לצידי לכל אורך הדרך", אמר אבוקסיס, שיערוך את הבכורה בקבוצתו החדשה ביום שבת, במשחק החוץ מול הפועל רעננה. "אני מודע לאחריות שניצבת בפניי ואעשה הכל כדי להמשיך בדרך המופלאה שהפועל באר שבע עושה בשנים האחרונות. רוצה להודות לבעלים אלונה ברקת ולמנכ"ל אסי רחמים על האמון ומצפה לעשייה המשותפת שלנו".

עם הגעתו לאימון אמר אבוקסיס: "כיף, באמת כיף, מתחילים היום דרך ואני מקווה שהיא תהיה טובה. אני שמח להגיע למקום הזה, מקום שכל מאמן ישראלי חולם להגיע אליו וגם מאמנים אירופאיים. עכשיו אני רואה את העוצמה של המקום הזה".

אלונה ברקת הוסיפה: "אני מברכת את יוסי, שמצטרף כעת למשפחת הפועל באר שבע. מאחלת ליוסי ולקבוצה הצלחה רבה".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. זאב דיקמן, מערכת וואלה!
כבר ערך אימון בכורה. אבוקסיס/מערכת וואלה!, זאב דיקמן

גורם בבאר שבע אמר על המשא ומתן: "ברק אברמוב התנהג כג'נטלמן ואנחנו מודים לו על כך". באתר הרשמי של בני יהודה אבוקסיס סיפר בין היתר על המניעים מאחורי העזיבה. "חשוב להדגיש שלא רציתי ולא חשבתי לעזוב באמצע העונה, אבל בעקבות המצב שנוצר סביב המועדון, מצב שפוגע בצורה קשה בתפקוד השוטף, בשילוב עם ההצעה ממועדון גדול כמו הפועל באר שבע, החלטתי שזה הזמן הנכון להיפרד. אני רוצה להודות לברק שאיפשר לי להשלים את המהלך. בני יהודה תישאר בליבי לעד. אני רוצה לאחל לכל האנשים היקרים שנמצאים במועדון, הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

בעלי בני יהודה ברק אברמוב: "אין ספק שמדובר באבידה קשה עבורנו, אבל הפעם כבר אי אפשר היה להחזיק יותר את יוסי ב'כוח', גם אם זה אומר לאפשר לו לעבור ללא תמורה. יוסי היה אחד הגורמים המרכזיים בהישגים הנהדרים של המועדון בשנתיים וחצי האחרונות. כולנו בבני יהודה מאחלים לו המון הצלחה בדרכו החדשה".

כזכור, בכר הודיע על התפטרותו ביום שני, כשלקח אחריות על פתיחת העונה הרעה של הקבוצה מהבירה. אחרי 17 מחזורים מדורגת הפועל באר שבע במקום הרביעי בטבלה עם 29 נקודות, כשהיא רחוקה 14 נקודות מהמקום הראשון ו-15 נקודות מהקו האדום. ההפסד 1:0 להפועל תל אביב הביא את המאמן המצליח, שהוליך את המועדון לשלוש אליפויות ברציפות, לבצע את הזעזוע.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: יוסי אבוקסיס ירוויח 350 אלף דולר לעונה וחצי, ויקבל גם זר חדש

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם מרואן קבהא. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
אבוקסיס עם קבהא/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם דרור שמשון. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
ניגש ישר לעבודה. אבוקסיס/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס מדבר עם שחקניו. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
אבוקסיס מדבר עם השחקנים באימון/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תהיה הקבוצה הרביעית שאבוקסיס מאמן בליגת העל. שחקן העבר שכיכב בין היתר בהפועל תל אביב, בני יהודה ובית"ר ירושלים ורשם 35 הופעות במדי נבחרת ישראל, סיים קדנציה שלישית בבני יהודה, איתה גם זכה בעונה שעברה בתואר ראשון כמאמן ראשי כשהניף את גביע המדינה. פרט לתקופות בבני יהודה, אבוקסיס בן ה-49 שימש כעוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב, כולל בעונת הדאבל המפורסמת ב-2009/10, חזר למועדון נעוריו כמאמן ראשי בספטמבר 2012 והחזיק בתפקיד כחמישה חודשים, היה עוזרו של גוטמן גם בנבחרת ישראל והדריך במשך שנתיים את בני סכנין, עמה סיים פעמיים במקום החמישי. גם בקדנציה הנוכחית עם בני יהודה הגיע פעמיים לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully