וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ירושלים ובית"ר יערכו פיילוט של ארבעה משחקים בטדי

7.1.2020 / 8:30

בפגישה בין הצדדים הוחלט על שריון חניונים ושיפור דרכי גישה לאצטדיון. במועדון מתכננים להוריד את מחירי הכרטיסים

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בישיבת חירום שנערכה אמש (שני) בין מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי ואנשיו, לבין משה חוגג והנהלת בית"ר ירושלים, הוחלט על פיילוט של ארבעה משחקים, במסגרתו ייעשה ניסיון לבצע שינויים מהותיים בכל הנוגע לחניונים באזור טדי ושיפור דרכי הגישה עבור האוהדים. בפגישה חזר ואמר חוגג כי אם לא יהיו שינויים, הוא שוקל לעזוב את טדי. הבעלים הבהיר שלא מדובר בהתרסה נגד העירייה, אלא בצורך קיומי עבור המועדון. רק לאחר שיבוצע הפיילוט ויוסקו מסקנות, יוחלט במועדון באיזה אצטדיון לארח בעונה הבאה.

בעירייה הבהירו כי יעשו ככל שביכולתם לסייע ולהשאיר את בית"ר בירושלים בבירה ואף הדגישו את נושא הרכבת הקלה והשאטלים שיקלו על הקהל. במסגרת הפיילוט אמורה בית"ר להוזיל את מחירי הכרטיסים, בעיקר לילדים, ולנסות להחזיר בכל דרך את האוהדים ליציעים. אגב, בבית"ר גם עמלים על תכנית בה אוהדים יוכלו לקחת חלק בקבלת החלטות במועדון ברמה העקרונית. המועדון אמור לכנס מסיבת עיתונאים ולהסביר את הנושא.

חוגג אמר: "מדובר בתהליך ארוך שבסופו של דבר יביא לשינוי בהגעה לאצטדיון. בית"ר אוהבת את טדי ואין ספק שמדובר בבית חם. לא נשקוט עד שביחד עם העירייה נשנה את חוויית ההגעה לאצטדיון. אני מודה לראש העיר על הנכונות להקשיב לקול האוהדים שרוצים להגיע למשחק ולא לסבול בדרך".

בעקבות התוצאות במחזור ה-17, הפער של בית"ר ירושלים מהפסגה צמח ל-10 נקודות ובקבוצה הודו אתמול: "צריך להיות ריאליים, גם אם הפער היה 3 או 4 נקודות, אין לנו היום את הכלים והסגל להתמודד עם מכבי תל אביב על האליפות. המטרה צריכה להיות כרטיס לאירופה, אם נצליח לעשות משהו מעבר זאת תהיה הפתעה".

בקבוצה עדיין לא מצאו שחקן שיכול לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית בחלון ההעברות של ינואר ונראה כי החלטות סופיות יתקבלו לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
אמורים ליהנות מהצעדים החדשים. אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully