וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.1: תומאס טוכל מתעקש כי קבאני לא יעזוב - "זה לא מונופול"

מאמן פ.ס.ז' לא מתכוון לשחרר את הכוכב, דרינקווטר באסטון וילה, טוראן שוחרר מבשאקשהיר, ז'ירו עשוי להתאחד עם קונטה, באיירן בעקבות ווליפריד זאהה

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון פתוח לתקשורת

העברות

* קשר צ'לסי דני דרינקווטר הושאל עד תום העונה לאסטון וילה. השחקן בן ה-29 שרשם העונה שתי הופעות בלבד במדי הבלוז עבר בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה וינסה לעזור לה לשרוד עוד עונה בפרמיירליג.

* ארדה טוראן שוחרר מאיסטנבול בשאקשהיר, בה שיחק כמושאל מאז תחילת 2019. כעת יחזור לברצלונה, בה יש לו חוזה עד הקיץ, אלא אם תמצא לו האלופה הספרדית קבוצה חלופית.

* הקשר אלביס רג'בצ'אי הושאל מוולפסבורג לפ.צ. קלן. הקוסוברי לא שיחק העונה בבונדסליגה והוא מקווה לקבל הזדמנות במדי התיישים.

* אחרי שאיבדה את טאקומי מינאמינו וארלינג הולאנד, רד בול זלצבורג הזעיקה בחזרה את מרגים ברישה, ששיחק כמושאל באלטאך. החלוץ בן ה-21 כבש העונה 7 שערים ובישל 5 נוספים בליגה האוסטרית.

* חלוצה של ליברפול ריאן ברוסטר הושאל עד סוף העונה לסוונסי מהמקום השישי בליגת המשנה באנגליה. השחקן בן ה-19 לא זכה להזדמנות של ממש העונה במייטי רדס ויקווה להרוויח דקות משחק בקבוצתו החדשה.

שמועות

* מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל הבהיר היום פעם נוספת כי גם הוא וגם בהנהלת המועדון הצרפתי לא מתכוונים לאפשר לכוכבם אדינסון קבאני לעזוב בחלון הנוכחי לאתלטיקו מדריד. "גם אני וגם בהנהלה לא אוהבים לבצע שינויים במהלך החורף, זו פשוט לא הדרך בה אנחנו מתנהלים. זה לא מונופול".

* מנצ'סטר סיטי עשויה לפנות לאינטר בניסיון לעבות את ההגנה שלה ולרכוש את מילאן שקריניאר, על רקע פציעתו של איימריק לאפורט.

* טוטנהאם שוקלת להגיש לאתלטיקו מדריד הצעה לשאול את תומא למאר עד תום העונה, עם אופציה לרכישה בסיומה.

* ליברפול הגישה לטרבזונספור הצעה על השוער בן ה-23 אורוג'אן צ'אקיר.

* ראשי אינטר אישרו את ההתעניינות בכריסטיאן אריקסן: "הוא שחקן נהדר. אנחנו מחפשים קשר, אבל עדיין לא החלטנו את מי ננסה לצרף".

* בעוד אנטואן גריזמן טען כי יסכים לחזרתו של ניימאר לברצלונה, פריס סן ז'רמן כלל לא מתכננת למכור את החלוץ. על פי "לה פריסיאן", אחת משתי המשימות העיקריות של האלופה הצרפתית תהיה להציע לברזילאי חוזה חדש (האחרת - חוזה חדש לקיליאן אמבפה).

* אינטר פנתה לצ'לסי בנוגע לאוליבייה ז'ירו, שעשוי לחזור ולשתף פעולה עם מאמנו לשעבר אנטוניו קונטה.

* במקביל לדיווחים על התעניינות של האנגליות הגדולות בווילפריד זאהה, שחקן הכנף של קריסטל פאלאס הוצע גם לבאיירן מינכן, אתלטיקו מדריד וברצלונה. לפי התקשורת באנגליה, הנשרים דורשים כ-80 מיליון יורו ולא בטוח שאחת מהן תסכים לשלם. השיחות עם באיירן מינכן כבר החלו, על פי "סקיי".

* בתקשורת האנגלית מקשרים את אדאמה טראורה עם חזרה לברצלונה בה הוא שיחק מגיל 8 עד גיל 19. יחד עם זאת, ייתכן שנציגיו של שחקן הכנף של וולבס הזכירו את שמה של ברצלונה כדי להעלות את המחיר שלו במו"מ עם קבוצות הפרמיירליג שחושקות בו.

* האם לוקה מודריץ' בדרך ליעד מפתיע? על פי The Athletic האמריקאי, DC יונייטד מה-MLS כבר ניסתה לצרף את הקרואטי בקיץ ולא הצליחה. כעת היא חידשה את מאמציה.

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
שיווק אגרסיבי ברחבי אירופה. זאהה/רויטרס

* עדכון מגזרת חאמס רודריגס: לפי "מירור", הנהלת אברטון לא נלהבת לצרף את הקולומביאני היקר בינואר, אבל קרלו אנצ'לוטי מפעיל עליה לחץ עצום להוציא את העסקה לפועל.

* אינטר שוקלת לפנות לפריס סן ז'רמן בנוגע ללייבין קורזאבה. המגן השמאלי שמהווה שחקן רוטציה באלופת צרפת, יסיים את חוזהו בקיץ והמחיר שלו לא אמור להיות גבוה.

* מילאן מוכנה למכור את הקאן צ'לחנוילו תמורת המחיר המתאים, כלומר כ-25 מיליון יורו. לסטר סיטי וניוקאסל הוזכרו כמעוניינות בטורקי הבינלאומי והמגפאייז אף שלחו סקאוט לצפות בו אתמול במדי הרוסונרי.

* אסטון וילה סימנה מחליף לווסלי שגמר את העונה: אלכסנדר מיטרוביץ'. הסרבי של פולהאם כבש העונה 18 שערים בצ'מפיונשיפ והוא עשוי להגיע לווילה בהשאלה עם אופציית רכישה.

* סטיבן אנזונזי עשוי לקצר את תקופת ההשאלה שלו מרומא לגלטסראיי ולחזור לאנגליה, בה הוא שיחק עד 2015. ווסטהאם ואברטון מגלות עניין בצרפתי בן ה-31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully