וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג השתתף בישיבת חירום עם נציגי העירייה

6.1.2020 / 20:30

בעירייה כינסו ישיבה דחופה בעקבות האפשרות שבית"ר ירושלים תעזוב את טדי. המועדון דורש שינויים שיקלו על האוהדים להגיע

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

הערב (שני) נערכה בירושלים פגישה בין נציגי הנהלת בית"ר ירושלים ובראשה הבעלים משה חוגג, לבין מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי ובכירים נוספים על מנת לשמוע את תלונות המועדון בנוגע לאצטדיון טדי. בבית"ר מתלוננים על דרכי הגישה, החניה ובעיות נוספות שמבריחות אוהדים רבים מהאצטדיון. הפגישה זומנה על ידי העיריה, כאשר בבית"ר טעונים כבר תקופה על ההפסדים הכספיים הנגרמים כתוצאה מקשיי ההגעה של האוהדים.

יש לציין שבבית"ר לא מתכוונים לסגת מההצהרות ואם הדברים לא ישתנו בצורה קיצונית, ישקלו ברצינות לעזוב לאצטדיון במרכז. גורם במועדון אמר גם אתמול: "זה לא נגד עיריית ירושלים, יש לנו הרבה כבוד אליה. יכול להיות שצריך אפילו לערב גורמים בכירים יותר במשרד הספורט, אבל בשורה התחתונה בית"ר ירושלים זה עסק שלא יכול להתנהל עם הקשיים של אצטדיון טדי. אפשר לדבר עד מחר, אם לא תהיה חניה מסודרת שתוכל להכיל אלפים ואם לא ישפרו את דרכי הגישה, שום דבר לא באמת יתקדם".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הגיע לישיבה. חוגג/קובי אליהו

לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב, גדי קינדה צפוי להיות כשיר ולפתוח, כשגם דן איינבינדר יחזור ל-11. עדיין לא ברור אם פרדי פלומן יחזור להרכב או ששלומי אזולאי ואנתוני וארן ימשיכו לשחק יחד. ייתכן שההתלבטות תהיה בסופו של דבר בין פלומן לליוואי גרסיה על העמדה הנוספת. בבית"ר מקווים שאנטואן קונטה יוכל להתאמן השבוע ולפתוח כבלם, אבל אם ימשיך להרגיש כאבים, לא יסכנו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully