וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה במשבר, חיים סילבס: "בסופו של דבר הרצף הרע ייגמר"

המאמן אחרי ההפסד לחדרה: "אנחנו זקוקים לרענון בסגל, צריכים משחק שיעצור את הרצף". מימר: "לא רואה את לוסיו עוזב"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

מי זוכר הערב (שבת) שרק לפני כמה שבועות הפועל חיפה סיימה סיבוב ראשון מוצלח יחסית, עם מקום בחלק העליון של הטבלה? הקבוצה של חיים סילבס רשמה הערב הפסד רביעי ברציפות, הפעם 2:0 להפועל חדרה והמשבר שלה מעמיק.

"לא עמדנו במשימה גם היום. הרבה דברים קורים לנו, אבל זה כדורגל וצריך לדעת להתמודד", אמר המאמן חיים סילבס בסיום, "אנחנו ברצף רע מאוד וצריכים משחק שיעצור את זה. בסופו של דבר הרצף הזה ייגמר. צריך להרים את השחקנים גם ברמה אישית. בתקופות כאלו, כשסופגים שער מאוד קשה לקום מזה. היה ברור שמי שיכבוש היום ישתלט מנטלית על המשחק. עכשיו נפתח החלון ואנחנו זקוקים לרענון בסגל, לפחות להביא תחליפים לשחקנים שנפצעו. יואב כץ יודע הכל, אנחנו מדברים כל הזמן".

בהפועל חדרה הייתה שביעות רצון גדולה. הקבוצה של שרון מימר הייתה עדיפה לכל אורך המשחק, הגיעה למספר גדול של הזדמנויות וצברה שלוש נקודות שהעלו אותה זמנית למקום החמישי.

"שיחקנו כדורגל טוב, הגענו להרבה מצבים, ככה אני אוהב את הקבוצה שלי", סיכם מימר, "אני עדיין מסתכל אחורה ומקווה לצבור פער של ביטחון כדי לא להגיע למאבקי תחתית. אם נסתכל למעלה, נמצא את עצמנו למטה. הפועל חיפה הגיעה לשתי הזדמנויות בגלל טעות שלי - פתחתי עם ג'ונתן סיסה והוא לא היה כשיר. יצאנו למחצית השנייה באנרגיות מטורפות וחשוב לי שלא ספגנו. לוסיו? צריכה להגיע הצעה מאוד מפתה בשביל שהוא יעזוב. כרגע אני לא רואה אותו הולך".

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר. שלומי גבאי
"ככה אני אוהב את הקבוצה שלי". מימר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully