וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - סקציה נס ציונה נדחה ליום שני ב-19:00 לאחר שבלומפילד הוצף

4.1.2020 / 18:18

במנהלת הליגה התייעצו עם משקיף המשחק ובסופו של דבר, עשר דקות לפני שעת הפתיחה המיועדת, הודיעו על דחייתו בגלל מזג האוויר הסוער. מפגש הכתומות ייערך בעוד יומיים, כשהמחצית השנייה תהיה במקביל למשחק העונה

צילום מסך

מזג האוויר הסוער הביא היום (שבת) לדחיית משחק הליגה בין בני יהודה לסקציה נס ציונה. במנהלת הליגה ניהלו שיחה עם משקיף המשחק, בניסיון להבין האם ניתן יהיה לקיים את ההתמודדות כסדרה ולשתי הקבוצות נאמר להתכונן לשחק כרגיל, אבל קצת יותר מ-10 דקות לפני שריקת הפתיחה המיועדת (15:00) הודיעה המנהלת על דחיית המשחק למועד אחר. לאחר התייעצות עם זכיין השידור, מנהלת הליגה הודיעה כי המשחק ייערך ביום שני הקרוב בשעה 19:00, מה שאומר שהמחצית השנייה תהיה במקביל למשחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב.

כשעתיים לפני שריקת הפתיחה, כר הדשא עדיין היה מוצף והרחובות הסמוכים מוצפים גם הם. שחקני נס ציונה נתקעו בדרך בגלל הכבישים החסומים ובנוסף קרסה גם מערכת החשמל באצטדיון. בהחלטת המנהלת נכתב: "המשחק נדחה בשל התנאים שנוצרו כתוצאה מהגשמים הרבים, לרבות קשיים בהגעת הקהל והחשש להפעלת מערכות החשמל בתנאים אלו".

בכלל, מזג האוויר הסוער גרם לכמה מפגעים ברחבי הארץ. באזור תל אביב, כבישים מרכזיים נחסמו חלקית לתנועה בעקבות הצפות שנגרמו מגשמים. דרך נמיר הוצפה מאזור בגין לכיוון צפון ועד לדרך נמיר-לוי אשכול, וגם דרך רוקח הוצפה בחלקה. הצפות נרשמו גם בשכונת נווה צדק ופלורנטין, השכונה הסמוכה לבלומפילד. "כל פלורנטין מוצפת, מכוניות נתקעו בכבישים, כל הזבל עלה על גדותיו", אמרה נוי תושבת תל אביב, "כל שנה אותו סיפור, עיריית תל אביב מזניחה את שכונות הדרום, למה תמיד הביוב והתשתיות פה מוזנחות?"

מחברת היכלי הספורט נמסר בתגובה לביטול המשחק: "בנסיבות מזג האוויר הקיצוני, והגם שמערכות הניקוז באיצטדיון פעלו היטב וכר הדשא והיציעים היו ערוכים לקיום המשחק, הוחלט על דעת כל הגורמים, לרבות השופטים, מנהלת הליגה והקבוצות, לדחות את המשחק למועד אחר, שיאפשר לאוהדים להגיע לאיצטדיון בשלום ובבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully