וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל בריסקר הושאל מהפועל תל אביב למכבי חיפה

4.1.2020 / 20:35

הגארד (21, 1.85) שחתם בקיץ על חוזה לשלוש שנים בשורות האדומים יושאל לקבוצה מהכרמל: "מקווה שאוכל לתרום לקבוצה כמו שיותר העונה". קיבל העונה רק 7.8 דקות בממוצע ותרם 1.8 נקודות למשחק

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג בעשור החולף

מכבי חיפה השלימה הערב (שבת) את שאילתו של הגארד מייקל בריסקר מהפועל תל אביב עד לסיום העונה. בריסקר, שמיעט לקבל דקות מתחילת העונה במדים האדומים, מחזיק בחוזה לשלוש שנים בדרייב אין, והוא ינסה לעשות את הפריצה תחת דניאל סאואנה בכרמל. אשתקד שיחק בחצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית נגד חיפה במדי מכבי רעננה.

מייקל בריסקר שחקנה של הפועל תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
יתחשל בחיפה. מייקל בריסקר/ברני ארדוב

"מזה שנתיים אנחנו עוקבים אחרי מייקל, אנחנו נרגשים לצרף אלינו שחקן צעיר ומוכשר כמו בריסקר", אמר הבעלים של חיפה, ג'ף רוזן. "בריסקר שחקן צעיר ומוכשר. אני שמח לצרף אותו לקבוצה שלנו", הוסיף המאמן סאואנה ואילו בריסקר עצמו אמר: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה ומקווה שאוכל לתרום לקבוצה כמה שיותר העונה".

בריסקר (21, 1.85) שהיה חלק מהזכייה של נבחרת העתודה בקיץ 2018 באליפות אירופה לא הצליח לעשות את הפריצה בזמן הקצר שבילה בדרייב אין. הוא שותף בשמונה מ-13 משחקי הקבוצה, קיבל בממוצע 7.8 דקות ורשם 1.8 נקודות למשחק. שיא הקריירה שלו הגיע במשחק החוץ בעין שרה, כשקלע 6 נקודות ב-19 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully