וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים עם ניצחון תשיעי רצוף - 82:88 בנהריה

ג'ון הולנד בבכורה טובה (9 נק') סייע לג'ייקובן בראון שקלע 13 מה-16 שלו ברבע האחרון והוביל את האורחת לניצחון. 26 לווטרס מנגד

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
התעורר ברבע האחרון. ג'ייקובן בראון/לירון מולדובן

רגע לפני החזרה לליגת לליגת האלופות, ביום שלישי בגרמניה מול רסטה פשטה, הפועל ירושלים האריכה הערב (שבת) את רצף הניצחונות שלה בליגת העל לתשעה, עם 82:88 קשה בחוץ מול עירוני נהריה. האדומים רדפו במרבית שלבי המשחק וחששו מהפסד באולם בו נוצחו בכל אחת מארבע העונות האחרונות, אבל התעוררות של ג'ייקובן בראון וג'יימס פלדין ברבע האחרון עשתה את העבודה עבור עודד קטש, שגם קיבל הופעת בכורה טובה מהמצטרף הטרי ג'ון הולנד (9 נקודות).

נהריה רשמה הפסד שישי בשמונת המחזורים האחרונים, למרות פתיחה מצוינת של איגור קולשוב ואיתי שגב, והופעה מרשימה של דומיניק ווטרס. הגארד כיכב עם 26 נקודות ותשעה אסיסטים, אבל העצבים בגדו בו עם עימותים מיותרים ברבע השלישי והוא יצא בחמש עבירות במאני טיים, בו בראון השתלט על המשחק (13 מ-16 הנקודות שלו היו ברבע האחרון) ועשה את ההבדל.

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
יתרון בשלושת הרבעים האחרונים, אבל בסופו של דבר עוד הפסד. דני פרנקו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

הפתיחה הייתה של שני ישראלים, כשאיגור קולשוב קלע שתי שלשות עבור נהריה ומנגד עידן זלמנסון היה חתום על ארבע הנקודות הראשונות של ירושלים. גם טוני גפני וטראוויס ווריק קלעו שלשות ודומיניק ווטרס ניהל את המשחק עבור נהריה, אבל תמיר בלאט נכנס ויחד עם טיישון תומאס העיר את ירושלים מעט. ג'ון הולנד נכנס לדקות ראשונות וסיפק אסיסט לדאנק של תומאס, לפני שחתם את הרבע עם נקודת בכורה מקו העונשין. 24:27 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

הפועל ירושלים קיבלה כמה הזדמנויות להשוות ואף לעלות ליתרון בפתיחת הרבע השני, אבל החטיאה פעם אחר פעם, וקולשוב שחזר למגרש העלה ל-28:33 עם סל בריבאונד התקפה ששלח את עודד קטש לבקש פסק זמן. הצעד הזה עזר, ונמרוד לוי וג'ייקובן בראון יצרו יתרון ראשון 33:34, לפני שהולנד קיבל עבירה טכנית. ווטרס המשיך לשלוט בקצב המשחק והגיע לשמונה אסיסטים עם מסירה יפה מאחורי הגב לאיתי שגב שהטביע וגם סחט עבירה, לפני שקלע בעצמו וגרם לקטש לקחת עוד פסק זמן בפיגור 41:36. טימור ושלשה של הולנד הפכו את התוצאה, אבל גפני קבע 42:43 לנהריה בהפסקה.

רבע 3

ווטרס וקולשוב הניעו את נהריה בפתיחת הרבע השלישי והמארחת רשמה יתרון שיא 48:56, לפני שג'יימס פלדין קלע שלשה ועצר את הבריחה. ווטרס הגיע ל-12 נקודות ברבע ו-21 בסך הכול, אבל התעמת עם סולימאן בריימו וקיבל עבירה טכנית, לפני עימות נוסף עם בלאט בניסיון חדירה. הולנד צלף פעם שנייה מחוץ לקשת וירושלים חזרה להוביל, אלא שאייל שולמן קלע פעמיים מהקו וזה 64:65 לנהריה בסיום הרבע.

רבע 4

שלשה של ג'רל מקניל פתחה את הרבע הרביעי, אבל דאנק של הולנד ושלשה של ג'ייקובן בראון שבקושי הורגש לפני כן, העלו את הפועל ירושלים ל-68:71. נהריה נתקעה ארבעה דקות בלי נקודות, לפני שקולשוב צלף מחוץ לקשת והקטין ל-76:73. בראון המשיך לקחת אחריות ועשה ככל העולה על רוחו, גם אחרי שלשה נוספת של ווטרס, שיצא בעבירה חמישית בדקה האחרונה וזעם על השופטים עם הירידה לספסל בפיגור 81:76.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
10 נקודות ו-5 אסיסטים במשחק החזרה. תמיר בלאט/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נהריה: דומיניק ווטרס 26 נקודות (9 אסיסטים), איגור קולשוב 16, איתי שגב 12 (13 ריבאונדים), ג'רל מקניל 10, טוני גפני 7, טראוויס ווריק 5, ג'ף אדריאן 3, אייל שולמן 2, ניב משגב 1, שלו לוגשי שותף ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 18 נקודות, ג'ייקובן בראון 16, תמיר בלאט (5 אסיסטים) ועידן זלמנסון 10 כל אחד, ג'ון הולנד 9, ג'יימס פלדין 8, סולימאן בריימו ונמרוד לוי 7 כל אחד, בר טימור 3, דניאל רוזנבאום שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully