וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מדווחים: מתיחות בין מנואל נוייר לראשי באיירן מינכן

האלופה קרובה לצרף את אלכסנדר נובל ומתכוונת לתת לו לפתוח ב-15 משחקים. נוייר הזועם הבהיר: מצפה לפתוח אפילו במשחקי הכנה

עריכת וידאו: ניר חן

"בילד" הגרמני מדווח על מתיחות אמיתית בין מנואל נוייר לראשי באיירן מינכן. הרקע: הכוונה של אלופת גרמניה להחתים את אלכסנדר נובל ולאפשר לו לצבור דקות בעונה הבאה על חשבון השוער הוותיק.

נובל בן ה-23 יסיים את חוזהו בשאלקה בקיץ אחרי שוויתר על הצעה מפתה להארכת ההסכם: חתימה עד 2024 במסגרתו הוא ירוויח כ-5 מיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים, ויהיה לו סעיף יציאה החל מ-2021. שאלקה כבר הודיעה שהוא יעזוב את גלזנקירשן בקיץ ובגרמניה משוכנעים שהוא בדרך לבאיירן מינכן.

לפי "בילד", המנהל המקצועי של באיירן מינכן, חסן סליחמידז'יץ', הסביר לנוייר שהתכנית היא לתת לנובל לשחק 15 משחקים בכל המסגרות בעונה הבאה כדי להכניס אותו לעניינים, אבל השוער הבכיר מאוד לא אהב את זה ולא הגיב. בהמשך העביר מסרים שלא רק שהוא לא מוכן לשבת על הספסל במשחקים רשמיים, הוא מצפה לפתוח בין הקורות גם במשחקי הכנה.

נובל נחשב לאחד משוערי העתיד של גרמניה. שאלקה רכשה אותו מפאדרבורן לפני ארבע שנים וחצי תמורת 600 אלף יורו בלבד והעונה הוא ביצע את הפריצה הגדולה שלו. מלבד היכולת הגבוהה שהוא מציג, השוער הצעיר מונה לקפטן בקיץ ובגרמניה רבים רואים בו את היורש של נוייר.

שוער שאלקה, אלכסנדר נובל. GettyImages
מאיים על השוער הבכיר. נובל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully