וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט: "טרנסג'נדריות היא מעשה שטן". נברטילובה: "תתביישי לך"

אגדות העבר מחממות את הגזרה לפני פתיחת אליפות אוסטרליה. קורט: "ילדים שרוצים לשנות את מינם, ככה אלוהים ברא אתכם"

מרטינה נברטילובה, טניסאית עבר. GettyImages
"מרגרט מסתתרת מאחורי התנ"ך שלה". נברטילובה/GettyImages

פחות משלושה שבועות לפני שאליפות אוסטרליה בטניס יוצאת לדרך, מרגרט קורט ומרטינה נברטילובה שוב נמצאת במסלול התנגשות. קורט זכתה ב-24 טורנירי גרנד סלאם, מהם 11 במולדתה. לנברטילובה 18 תארי גרנד סלאם, אבל היריבות העזה ביניהן כלל לא קשורה למגרש.

קורט בת ה-77 היא אשת כמורה בכנסייה שמטיפה נגד הומוסקסואליות ומעודדת טיפולי המרה להומואים, לסביות וטרנסג'נדרים. נברטילובה בת ה-63 יצאה מהארון כבר ב-1981 ונחשבת לאחת הדוברות החשובות בהיסטוריה של הספורטאים הלהטבים והשתיים מתנגחות כמעט באופן קבוע.

בווידאו שפורסם בימים האחרונים בעמוד הפייסבוק של של הכנסייה שלה, קורט אמרה בין היתר: "כיום ילדים בני 7-8 כבר מחליטים שהם רוצים לעבור שינוי מין. כל הפתיחות הזו בבתי הספר היא מעשה שטן, לא מעשה אלוהי. תקראו את שני הפרקים הראשונים בספר בראשית, זה כל מה שיש לי להגיד".

קורט ציינה שספורטאים טרנסג'נדרים יתקלו בבעיות להשתתף בתחרויות (בעיקר גברים שעברו שינוי מין והפכו לנשים) והוסיפה: "נערים לוקחים הורמונים ובגיל 17 הם פתאום חושבים לעצמם 'פעם הייתי נערה ועכשיו אני נער'. אתם יודעים מה? ככה אלוהים ברא אתכם".

הדברים של האוסטרלית הבהירו את חמתה של הקהילה הלהטבית באוסטרליה וכמובן שהרגיזו גם את נברטילובה. הצ'כית-אמריקאית כבר דרשה בעבר להסיר את שמה של קורט מהמגרש באליפות אוסטרליה ואתמול אמרה: "מרגרט קורט מסתתרת מאחורי התנ"ך שלה, כמו שרבים עשו לפני ורבים יעשו אחריה. בואו לא ניתן לה את הבמה. היא לא שינתה את דעתה לגבי הומוסקסואלים ולסביות, אז היא בוודאי לא תשנה את הדעה שלה בנוגע לטרנסג'נדרים. מדהים כמה ההומופוביה שלה חזקה. פאתטית בכל דרך אפשרית, תתביישי לך מרגרט".

מרגרט קורט, טניסאית עבר. GettyImages
אשת בכמורה בכנסייה שתומכת בטיפולי המרה. קורט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully