וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכיף חזר" בארסנל, סולשיאר חוטף וכולם תוהים לגבי פול פוגבה

התותחנים טוענים כי ההנאה תחת ארטטה הובילה לניצחון על יונייטד, שמאמנה "צריך לכעוס יותר". וגם: הניתוח ה"מסתורי" של הצרפתי

צילום: רויטרס

בווידאו: אימון ריאל מדריד

במפגש בין שתיים מהקבוצות המאכזבות של העונה בפרמיירליג, הצליחה ארסנל להתאושש אמש (רביעי) עם 0:2 ביתי על היריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד. "הכיף חזר!" התמוגג הבלם סוקרטיס, שהתכבד בשער השני. "עדיין יש הרבה מקום לשיפור, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

לא רק היווני החמיא למאמנו החדש מיקל ארטטה שרשם ניצחון בכורה, כי אם גם חברו למרכז ההגנה דויד לואיז. "מיקל מאמן מצוין, כשם שהוא היה שחקן מצוין. הוא יכול לשפר כל שחקן וכשאתה שמח בחיים, התוצאות יכולות להשתנות. אם עובדים בשמחה ומאמינים, הכל שונה לגמרי. העונה שלנו התחילה רע מאוד אבל דברים יכולים להשתנות".

גם בתקשורת רואים שינוי. "זה רענן את המועדון, שהיה קצת עבש תחת המאמן הקודם", ניתח ריו פרדיננד. "יכול להיות שהיתה חסרה קצת אמונה ושיטות עבודה. התמונות שראינו בסיום עם ארטטה - לא ראיתי את אוזיל מחייך כך כבר 18 חודשים. זה מספר את הסיפור, הוא נהנה להגיע לאימונים, הוא נהנה לשחק. ניקולא פפה נראה כמו שחקן חדש. זה מגיע מהביטחון שיש עם המנג'ר החדש. כולם שמחים, כולם שמחים בשבילו וארסנל שיחקה כמו קבוצה, עם הכדור ובלעדיו".

מנגד, ספג אולה גונאר סולשיאר ביקורת, כששוב נטען שאולי הוא לא האיש הנכון לתפקיד. "הוא נראה כמו בחור נחמד מאוד", אמר רובין ואן פרסי. "הייתי רוצה לראות אותו קצת יותר חריף, קצת יותר כועס. הוא מחייך אחרי משחק כזה, זה לא הרגע לחייך. אתה צריך להיות גם קצת מפחיד כמנג'ר, אבל קודם כל אתה צריך תכנית משחק".

פרדיננד, שמכיר היטב את סולשיאר, ניסה להגן על חברו: "יכול להיות שזה אחרת בחר ההלבשה. הוא יכול להיות מאוד חד, מאוד קר עם הדברים שהוא אומר לשחקנים, אבל יונייטד צריכה יציבות. קבוצות גדולות מנצחות 10-15 משחקים ברציפות".

כשנשאל לגבי תכניותיו בחלון ההעברות אמר המנג'ר: "אתם מסתכלים על הסגל, ונכון, תוספת של שחקן או שניים תהיה נחמדה כי אנחנו מנסים לבנות משהו. נראה מה יהיה זמין עבורנו".

מי שלא שיחק ולא ישחק גם בשבועות הקרובים הוא פול פוגבה, הסובל מפציעה בקרסול ולא היה כשיר באופן מלא מאז אוגוסט. "המקורבים אליו ייעצו לו לעבור ניתוח", טען סולשיאר. "זה כנראה מה שיעשה. הוא ייעדר כנראה 3-4 שבועות, אני לא יודע".

ואן פרסי הוסיף: "זה נשמע לי קצת מסתורי, אני חושב שחשוב שפול ידבר בעצמו ויגיד מה הוא מרגיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully