וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה לאור אינברום: אתה רשאי לחפש קבוצה חדשה

1.1.2020 / 12:53

קלינגר וסיני בישרו לקשר שאינו נמצא בתכניות. מתח במועדון לקראת הערעור, ספירובסקי שוקל הצעה לעזוב, שביעות רצון מאולהה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ממתינה במתח לדיון היום (רביעי) בערעור על העונש החמור שהוטל עליה בעקבות אירועי הדרבי. האדומים הבהירו כי לא יקבלו את עונש הרדיוס ומבחינתם הם ישחקו אך ורק בבלומפילד. גורם במועדון אף הגדיל ואמר אתמול: "זה באמת ייהרג ובל יעבור עבור הפועל תל אביב מבחינה כלכלית, מקווים שיבינו את זה ולא נגיע למצב שמשחק לא יתקיים".

במקביל, ממשיך ניר קלינגר בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע. שי אייזן נצטווה לשלושה ימי מנוחה והוא בספק, בעוד איאד אבו עביד שהתנגש בו יהיה כשיר. אושר דוידה עשוי לקבל דקות בחלק הקדמי ועומר דמארי שהחלים ממחלה אמור לחזור לסגל, בניגוד לדמבה קמארה ופרנסיס קיירמה שלא יתלבשו יותר עד אשר ימצאו קבוצה חדשה. סטפן ספירובסקי שוקל הצעה שקיבל מליגה שמתחילה בחורף, אך הדברים תלויים גם בפיצוי אותו יהיו מוכנים האדומים לשלם.

במועדון ממשיכים לשנות את הסגל עם פתיחת חלון ההעברות, ובמסגרת השינוי, ערכו ניר קלינגר ומשה סיני שיחה עם אור אינברום, בה הודיעו לו כי אינו נמצא בתכניות המקצועיות והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. פליפה רודריגס אמור לנחות בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא ולהצטרף לקבוצה, כשבצוות המקצועי מרוצים מכך שכבר סגר את תנאיו ורואים בו שידרוג משמעותי לחלק הקדמי. במועדון אף מרוצים ממה שרואים ממייקל אולהה והגישה שמציג.

במכבי פתח תקוה הבהירו גם אתמול כי ידרשו כסף עבור ארמנדו קופר ואף רמזו כי יהיו מוכנים לקבל סכום נמוך יותר מ-100 אלף דולר, אך בהפועל תל אביב בשלב זה לא מוכנים לדבר על פיצוי.

שחקן אליאנסה לימה, פליפה רודריגס. GettyImages
שדרוג. רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully