וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המתקפה של ראיולה: למנצ'סטר יונייטד נמאס מפול פוגבה, שייעדר גם מול ארסנל

הקשר הצרפתי, שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה בקרסול אך השתתף במשחק צדקה בצרפת, מרגיז את ראשי הקבוצה, כשברקע ההתבטאויות הקשות של סוכנו מינו ראיולה כלפי המועדון

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס של גלוב סוקר

פול פוגבה צפוי להיעדר ממשחק הליגה בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל שייערך הערב (רביעי) באולד טראפורד, אבל הבעיה של המועדון עם הצרפתי כבר עמוקה בהרבה מההיעדרויות שלו. בהנהלת השדים האדומים מאסו בהתנהלותו של הקשר הצרפתי ושל סוכנו מינו ראיולה הידוע לשמצה, ובעיקר מתוסכלים מהקשר עצמו, שלא שיחק תקופה ארוכה ולאחרונה חזר לאיטו (שותף בשני משחקים מול ווטפורד וניוקאסל) בעקבות פציעה בקרסול - אך עדיין בשבת האחרונה נסע לצרפת על מנת לצפות במשחק צדקה. ביום שישי שיחקה מנצ'סטר יונייטד מול ברנלי בפרמיירליג, כשלפני המשחק הקשר בישר למאמנו אולה גונאר סולשיאר שהוא עדיין אינו כשיר כדי לשחק. זה לא מנע ממנו לנסוע למטרות הנאה ולא להיות לצד קבוצתו.

זו לא הפעם הראשונה שפוגבה טוען לפציעה או מחלה שגורמת לו להחסיר אימון או משחק, כשלאחר מכן הוא מתועד ברשתות החברתיות כשהוא מבלה ונראה כשיר באופן שמעלה תהיות לגבי מחויבותו לקבוצתו. בתחילת החודש הצרפתי בן ה-26 נעדר בעקבות מחלה, כשבאותו זמן העלה סרטון שלו לרשת כשהוא רוקד ומפזז בחתונתו של אחיו פלורנטין. עוד קודם לכן, פוגבה תועד כשהוא משחק כדורסל עם שחקן מיאמי היט מה-NBA ג'ימי באטלר בזמן ששהה בארצות הברית על אף שמטרת נסיעתו היתה התאוששות ומנוחה מהניתוח שעבר בקרסול.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
באולד טראפורד מתחילים להתייאש ממנו. פול פוגבה/רויטרס

אולה גונאר סולשיאר שינה נושא וניסה להתעלם באלגנטיות בכל פעם שנשאל על שלל התקריות עם הכוכב הסורר, אך באנגליה כבר מדווחים שלמאמן הנורבגי נמאס מפוגבה, שעתידו באולד טראפורד לוט בערפל כבר תקופה ארוכה. על פי הדיווחים הקשר שנרכש בקיץ 2016 מיובנטוס משתוקק לעבור לברצלונה או ריאל מדריד, בעוד במנצ'סטר יונייטד מתעקשים כי השחקן לא יימכר בחלון ההעברות הקרוב.

הסערה גברה אתמול לאור הציטוטים האגרסיביים של סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה. הסופר אייג'נט טען כי פוגבה עשוי להישאר במנצ'סטר בעונה הבאה "אבל אני מקווה שזה יקרה במועדון שירוץ לאליפות ובליגת האלופות". הסוכן האיטלקי הוסיף עוד כמה התבטאויות לא מחמיאות על המועדון.

"אני חושב שכל מי שאוהב את מנצ'סטר יונייטד צריך להיות מודאג", אמר ראיולה. "אני דואג לשחקן שלי. כל עוד פול במנצ'סטר יונייטד הוא ירצה לזכות בתארים עם הקבוצה. ברור לכולם שהם לא במקום שהם רוצים להיות בו". לעיתון האיטלקי la republica סיפק הסוכן התבטאויות קשות יותר על יונייטד: "הבעיה של פוגבה היא מנצ'סטר יונייטד. מדובר במועדון שאיבד קשר עם המציאות. לא הייתי לוקח לשם אף שחקן שלי. הם היו הורסים את מראדונה, פלה ומאלדיני".

מינו ראיולה סוכן כדורגל. GettyImages
"מנצ'סטר יונייטד זה מועדון שאיבד קשר עם המציאות". מינו ראיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully