וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את אברטון

צמד של ז'סוס (51 ו-58) סידר לתכולים ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. רק 1:1 לצ'לסי מול ברייטון, טוטנהאם הפסידה לסאות'המפטון, לסטר הביסה 0:3 את ניוקאסל. 0:4 לווסטהאם בבכורה של מויס

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס גלוב סוקר

שנת 2020 נפתחת בסערה עם תשעה משחקים במסגרת המחזור ה-21 בפרמיירליג, כאשר כבר קיבלנו מועמד לשער השנה עם מספרת אדירה שקבעה 1:1 בין ברייטון לצ'לסי. אסטון וילה ניצחה 1:2 בברנלי. מנצ'סטר סיטי, בהרכב חסר מאוד, ניצחה 1:2 את את אברטון של קרלו אנצ'לוטי. סגנית המוליכה לסטר טיילה ל-0:3 מול ניוקאסל, שסופרת שלושה הפסדים מתוך ארבעת משחקיה האחרונים. טוטנהאם הפסידה 1:0 לסאות'המפטון.

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם ריאד מחרז. רויטרס
ז'סוס ומחרז חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:2

פפ גווארדיולה העניק מנוחה למרבית הכוכבים שלו פרט לקווין דה בראונה, אבל למרות זאת התכולים הצליחו להשיג ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ועל הדרך להנחיל לקרלו אנצ'לוטי את ההפסד הראשון שלו אצל הטופי'ז אחרי שני ניצחונות מאז מונה לתפקיד.

בדקה ה-13 חשבה מנצ'סטר סיטי שעלתה ליתרון אחרי שפיל פודן בעט מקרוב פנימה בעקבות מסירת רוחב של ז'ואאו קאנסלו, אבל התברר שריאד מחרז היה בנבדל בתחילת המהלך והשער נפסל בצדק. סיטי עלתה ליתרון בדקה ה-51 אחרי שאילקאי גונדואן הכניס מסירת עומק נהדרת לגבריאל ז'סוס, שגבר על השומר שלו ובעט מ-14 מטר לחיבורים את ה-0:1. שבע דקות חלפו והמארחת כבשה את השני ושוב זה היה ז'סוס. הפעם הברזילאי קיבל ממחרז ובעט עם רגל שמאל אל הפינה הקרובה כדי לקבוע 0:2. אברטון הצליחה לצמק בדקה ה-71. קלאודיו בראבו מסר בצורה רשלנית וזה הגיע אל מואיז קן, שהלך עם הראש בקיר ואיבד, אבל למזלו זה הגיע אל ת'יאו וולקוט, שהעביר מסירת רוחב בימין, שפגעה קצת בבנז'מן מנדי, שינתה כיוון והגיעה אל רישרליסון שבעט מול שער ריק פנימה את ה-1:2.

אלירזה ג'הנבאחש שחקן ברייטון כובש שער במספרת מול צ'לסי. רויטרס
יופי של גול. אלירזה ג'הנבאחש/רויטרס

ברייטון - צ'לסי 1:1

ססאר אספיליקואטה התכבד בשער הראשון של הפרמיירליג ב-2020, אבל צ'לסי לא הצליחה לנצח את השחפים כפי שעשתה ב-11 מ-12 המפגשים הקודמים. הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-10. קורט זומה נגח אחרי קרן, זה הגיע אל טמי אברהם, שבעט ונבלם, הכדור חזר אל הקפטן שכבש מקרוב והיתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-84, אבל אז המחליף האיראני אלירזה ג'הנבאחש איזן עם מספרת נפלאה וקבע חלוקת נקודות. שער שני רצוף שלו בפרמיירליג, ועוד איזה שער.

ססאר אספיליקואטה צ'לסי. רויטרס
הכובש הראשון של העשור. ססאר אספיליקואטה/רויטרס

ניוקאסל - לסטר סיטי 3:0

מי שחשב שההפסדים למנצ'סטר סיטי וליברפול יעצרו את השועלים, התבדה. הקבוצה של ברנדן רוג'רס השיגה ניצחון שני ברציפות מאז אותו 4:0 ביתי לליברפול ועשתה את זה בקלות מול הקבוצה החלשה - ובעיקר ההגנה האומללה - של סטיב ברוס. איוסה כבש מול האקסית בדקה ה-36 אחרי טעות ענקית בהגנה ומסירת רוחב רעה של פלוריאן לז'ון. הצרפתי ביצע עוד טעות גדולה בדקה ה-39 כשמסר היישר לריקרדו פריירה, שהכניס לאיוסה והוא העביר לג'יימס מדיסון, שבעט חזק לחיבורים וקבע 0:2. חמזה צ'ודהורי בעט למשקוף ופנימה מרחוק בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק.

ג'יימס מדיסון שחקן לסטר חוגג עם איוסה. רויטרס
מדיסון ואיוסה חוגגים ערב קליל מול ההגנה החלשה שמנגד/רויטרס

סאות'המפטון - טוטנהאם 0:1

ארבעה ימים אחרי שסחטה 2:2 בקושי מול נוריץ', איבדה הקבוצה של ז'וזה מוריניו נקודות גם מול סאות'המפטון והתרחקה עוד מהמאבק על הטופ 4. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-17. ג'ק סטיבנס שלח כדור ארוך לעבר דני אינגס, שהשכיב את השומר שלו ובעט בחוכמה פנימה את ה-0:1. בדקה ה-75 טוטנהאם נכנסה לבעיה גדולה כשהארי קיין כבש שער, שנפסל בגלל נבדל. מיד לאחר השער, סימן חלוץ נבחרת אנגליה שהוא סובל מכאבים בשריר הירך האחורי והוחלף.

הארי קיין שחקן טוטנהאם עם ז'וזה מוריניו. רויטרס
קיין הפצוע מורד החוצה/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - אסטון וילה 2:1
לברנלי: כריס ווד (80). לווילה: ווסלי (27), ג'ק גריליש (41)

ווטפורד - וולבס 1:2
לווטפורד: ג'רארד דאולופאו (30), עבדולאי דוקורה (49), כריסטיאן קבאסלה (הורחק, 71), לוולבס: פדרו נטו (60)

נוריץ' - קריסטל פאלאס 1:1
לנוריץ': טוד קנטוול (4), לפאלאס: קונור וויקהאם (87)

ווסטהאם - בורנמות' 0:4
לווסטהאם: מארק נובל (17 ו-35 בפנדל), סבסטיאן האלר (25), פליפה אנדרסון (66)

דייויד מויס מאמן ווסטהאם. רויטרס
דייויד מויס מקווה לנצח בבכורה המחודשת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully