וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד דאדלי: "לבלייק גריפין יש חרא אופי, לא אהבנו אותו בקליפרס"

הפורוורד הוותיק חשף: "גריפין היה השחקן הכי פחות אהוב בחדר ההלבשה". וגם: יאניס אנטטקומפו קיבל תיאבון ("30 ניצחונות זה נחמד, אבל אפשר להשתפר"), פטריק בברלי נפצע ומרקיז כריס נקנס

עריכת וידאו: ניר חן

יאניס אנטטקומפו חזר מפציעה בדיוק בזמן הנכון. הלילה (בין שני לשלישי), אחרי שני משחקים בחוץ בשל כאבים בגב, הגריק פריק שב לשחק ועזר להוביל את מילווקי באקס לניצחון ה-30 שלה העונה - 102:123.

"ברור שזה מפתיע שהשגנו 30 ניצחונות עוד לפני ינואר", אמר אנטטקומפו. "זה נחמד מאוד, אבל תמיד אפשר להיות אפילו טובים יותר. אין לנו ברירה, אנחנו חייבים להמשיך להשתפר כי המטרה שלנו היא להגיע עד הסוף העונה". "ברור שזה הישג מרשים", הוסיף כריס מידלטון. "אבל זה רק מספר וזו רק העונה הסדירה. החלק העיקרי מתחיל בפלייאוף".

מלבד יאניס שנעדר משני משחקים, הבאקס קיבלו בחזרה גם את הגארד המצוין, אריק בלדסו. "הרגיש טוב לחזור", אמר בלדסו. "כריס (מידלטון) התגעגע אליי כמו תמיד. לדעתי ירדה לו דמעה כשהוא ראה אותי שוב על הפרקט, אז זה היה גם מרגש. סתם, הוא לא בכה, אבל זו הייתה הרגשה נהדרת לחזור". מידלטון התייחס לחברה של חברו: "הוא היה חסר לנו. הוא שחקן מהיר מאוד, אנחנו קוראים לו הפרארי, כי הוא תמיד צמוד לקרקע, מהיר מאוד ויודע איך ולאן לחדור".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס ג'ארד דאדלי בלייק גריפין. AP
לא ממש הסתדרו. דאדלי עם גריפין בקליפרס/AP

* ביום-יום, שמו של ג'ארד דאדלי הוותיק, שמשחק כיום בלוס אנג'לס לייקרס, לא ממש מגיע לכותרות. אלא שמדי פעם הפורוורד מספק פנינים. הפעם הוא דיבר על היחסים שלו עם בלייק גריפין, עת שיחקו השניים בלוס אנג'לס קליפרס. "גריפין היה השחקן הכי פחות אהוב בחדר ההלבשה", נזכר דאדלי. "אני בכלל לא מסתדר איתו, לא היום ולא אז. הקבוצה שהייתה אז הייתה רעילה, היה מוזר להיות חלק ממנה. הרגיש כאילו אנחנו סובלים מהפרעה דו קוטבית - פעם במצב רוח טוב ופעם במצב רוח רע. על הפרקט סבלנו, ומחוץ לפרקט היה בסדר".

"גריפין? יש לו חרא אופי ואני לא אוהב את ההתנהגות שלו", הוסיף דאדלי. "הוא שחקן נהדר, אבל עם אופי לא טוב. קל מאוד להיות החבר הכי טוב לקבוצה כשמנצחים, אבל כשמפסידים? הרבה פחות".

פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
ייעדר בזמן הקרוב. בברלי/רויטרס

* אחד השחקנים הכי חשובים בלוס אנג'לס קליפרס הוא ללא ספק פטריק בברלי. הוא אמנם לא רושם מספרים נוצצים, לא מטביע בצורה יוצאת דופן וגם לא קלע כזה גדול, אך למרות זאת, הוא נחשב לאחד השחקנים המוערכים בקבוצה הודות ללחימה הבלתי מתפשרת שלו משני צידי המגרש. נראה שבמשחקים הקרובים הקליפרס ייאלצו להסתדר בלעדיו, אחרי שבברלי נפצע במשחק האחרון ליוטה, וצפוי להיעדר מהמשחקים הקרובים של הקבוצה.

שחקן טורונטו ראפטורס סרג' איבקה עם שחקן קליבלנד קאבלירס מרקיז כריס. רויטרס
נקנס שוב. כריס במרץ האחרון מול איבאקה/רויטרס

* בליגה החליטו לקנוס את מרקיז כריס, שחקנה של גולדן סטייט, שדחף את לוקה דונצ'יץ' במהלך המשחק מול דאלאס, ב-35 אלף דולר. "היה משחק פיזי", אמר דונצ'יץ' בהתייחס לכך. "זה חלק מהכדורסל ואין מה להתרגש מזה, אלא פשוט להמשיך הלאה". "זו לא הייתה התקרית הראשונה של כריס, ולכן הוחלט לקנוס אותו", נמסר בהודעה הרשמית של הליגה.

במרץ האחרון, הוא הושעה ממשחק אחד אחרי שהחליף מהלומות עם סרג' איבאקה מטורונטו. שנה לפני כן, במרץ 2018, נקנס ב-25 אלף דולר אחרי שהיה מעורב בתקרית נוספת במשחק מול יוטה, עת שיחק בפיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully