וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קארל אנתוני טאונס מתוסכל במינסוטה, גולדן סטייט עוקבת

ב-"The Athletic" מדווחים שהסנטר האימתני של הוולבס מאוכזב ממצב הקבוצה ועשוי לבקש טרייד. גם פיניקס עשויה להציע חבילה על הכוכב

עריכת וידאו: ניר חן

האם קארל אנתוני טאונס עומד להיות השם הגדול הבא ב-NBA שיעבור לקבוצה חדשה? איית'ן שרווד מ"The Athletic" מדווחים שטאונס לא מרוצה מהמצב שלו במינסוטה ושמי שעוקבת אחריו היא גולדן סטייט שמשוועת לביגמן דומיננטי לסגל המדולל שלה.

לטאונס יש חוזה במינסוטה עד 2023/24, אבל כלי תקשורת שונים בארה"ב מדווחים שהוא לא מרוצה ממצבו ומצב הקבוצה ולכן עשוי לבקש טרייד. הוולבס ממוקמים כרגע רק במקום ה-13 במערב ואין להם סיכוי ממשי להעפיל לפלייאוף.

קארל אנתוני טאונס, מינסוטה טימברוולבס, מול בובי פורטיס, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הכוכב הבא שיעבור בטרייד? קארל אנתוני טאונס/רויטרס

אבל לגולדן סטייט ממש לא יהיה קל לשים את ידה על אחד הכוכבים הגדולים של הליגה. במידה שטאונס אכן יבקש טרייד, כל הליגה תהיה בעקבותיו וקבוצה כמו פיניקס למשל יכולה להציע עבורו חבילה טובה יותר שתכלול את דיאנדרה אייטון ויותר בחירות דראפט עדתידיות.

הסנטר בן ה-24 רושם העונה ממוצעים של 26.5 נקודות, 11.7 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים במינסוטה והעונה שיפר את הטווח שלו וזורק בממוצע שמונה שלשות למשחק. הוא נחשב כבר עכשיו לאחד הגבוהים הטובים בליגה וכמו רבים וטובים לפניו (קווין דוראנט, קווין לאב), ייתכן שינסה את מזלו בקבוצה יותר תחרותית במינסוטה. השאלה היא מי תזכה בשירותיו.

עוד בוואלה!

מלך מלכי המלכים: חידון לרגל יום הולדתו ה-35 של לברון ג'יימס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully