וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה מיליון דולר: כריסטיאנו רונאלדו מציג - "הלוק היקר בהיסטוריה"

תליון בשווי 738 אלף יורו, רולקס של 445 אלף, טבעת יהלום של 245 אלף, ועוד ועוד: כוכב יובנטוס סיפק הופעה נוצצת במיוחד באירוע בדובאי, כולל טבעת אחת שהציתה גל שמועות

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ההופעה הנוצצת של רונאלדו בטקס בדובאי

כריסטיאנו רונאלדו תמיד נראה כמו מיליון דולר, אבל הפעם הוא לקח את מטבע הלשון הזה צעד אחד קדימה. בסוף השבוע הגיע כוכב יובנטוס לוועידת ספורט בדובאי, וסיפק הופעה נוצצת במיוחד שזכתה לתגובות רבות.

רונאלדו, אחד הספורטאים העשירים בעולם, שמשכורתו השנתית ביובנטוס עומדת על למעלה מ-36 מיליון דולר, הופיע כשהוא לבוש בחליפה לבנה ומקושט בתכשיטים יוקרתיים עד כדי כך שב"דיילי מייל" עברו פריט-פריט והגיעו למסקנה הבאה: "ייתכן שזהו הלוק היקר בהיסטוריה".

בין הפריטים שעיטרו את רונאלדו בערב החגיגי: שרשרת תליון ששוויה מוערך בכ-738 אלף יורו, שעון רולקס משובץ בעשרות יהלומים שנחשב ליקר ביותר שהחברה מכרה אי פעם (שווי מוערך: 445 אלף יורו), טבעת יהלום צהובה שנמכרת ב-245 אלף יורו, ועוד ועוד.

כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא חסר לו, תודה לאל. רונאלדו באירוע המדובר/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

פריט הלבוש שמשך תשומת לב מיוחדת היה טבעת אירוסין בייצור מיוחד, ששוויה הכולל מוערך בלמעלה מ-200 אלף יורו. הטבעת שענד רונאלדו הציתה גל של שמועות, מאחר שלאחרונה פורסמו דיווחים על כך שהתארס לבת זוגו בשנים האחרונים ג'ורג'ינה רודריגס, אולם הוא הכחיש זאת. רונאלדו אף ענד טבעת נוספת, "זולה" יותר, שנמכרת בשוק ב-70 אלף יורו.

את הערב הפזרני סיים רונאלדו, איך לא, במלון היקר ביותר בדובאי. רק כדי לסבר את האוזן, לילה בחדר ממוצע במלון יעלה לכם כ-25 אלף יורו.

כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
משם הוא המשיך למלון ב-25 אלף יורו ללילה/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש. רויטרס
צוחק כל הדרך לקופה. רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש/רויטרס
View this post on Instagram

Always great to see you my friend @faz3

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully