וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן ריינולדס נחת: "שמח להיות פה, מוכן לדמם בצהוב"

שחקן הפנים שלח מסר מנתב"ג: "אני שחקן אגרסיבי, מאמין שאראה זאת". התקשורת בליטא: "מכת הפציעות עוד עלולה להוציא את מכבי תל אביב מהפלייאוף"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

לאחר ארון ג'קסון, נחת היום (שני) בנתב"ג שחקן הפנים ג'יילון ריינולדס שחתם על חוזה זמני בקבוצה, עם אופציה להארכה עד סוף העונה. השחקן, שמציין היום את יום הולדתו ה-29, אמור לקחת חלק במשחק היורוליג ביום חמישי הקרוב נגד ז'לגיריס בליטא.

"זה יום מיוחד עבורי, אני שמח להיות פה", אמר ריינולדס לאחר שנחת. "אני חוגג היום יום הולדת, ואין מתנה יותר נפלאה בשבילי מאשר להיות כאן. "אני יודע שזה מועדון שאוהב לנצח, ארגון נהדר, הרבה תארים. אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח". על ארון ג'קסון, שפתח איתו את העונה בסין: "הוא חבר נהדר לקבוצה, על המגרש ומחוצה לו. הוא תמיד ניסה לעודד אותי ולגרום לי לשחק טוב יותר, אני נהנה לשחק איתו הוא שחקן חכם מאוד.

על ההבדלים בין החוקים בסין לאירופה: "בנאדם, זה שונה. שם אתה אפילו לא יכול לגעת בשחקן שאתה שומר עליו, ואני שחקן מאוד אגרסיבי. מאמין שאוכל להראות את זה כאן הרבה יותר מאשר שם. "זו הרגשה נהדרת שהמשפחה פה איתי. תודה רבה למועדון שאיפשר שזה יקרה. מבחינה פיזית אני מוכן, נלמד מה שהמאמן ירצה ללמד אותי ונתקדם יום אחרי יום. אני מוכן לדמם בצהוב".

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"יום מיוחד עבורי". ג'יילן ריינולדס בנתב"ג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בליטא מתכוננים גם הם למשחק היורוליג בין האלופה הישראלית לז'לגיריס, כשבקרב פרשני הכדורסל בליטא שוררת תמימות דעים: הקבוצה של שאראס תגיע למשחק נגד מכבי תל אביב ביום חמישי בקובנה כפייבוריטית, למרות שהטבלה מראה אחרת. לעומת הקבוצה של יאניס ספרופולוס שמדורגת במקום הרביעי ביורוליג, האלופה הליטאית מגמגמת ומדורגת במקוםה-17 והלפני אחרון.

ובכל זאת, השיפור אצל ז'לגיריס לאחרונה שבא לידי ביטוי בניצחון חוץ משכנע על באיירן מינכן בשבוע שעבר, בתוספת מכת הפציעות ממנה סובלת מכבי תל אביב, גורמים לאופטימיות אצל הפרשנים. "ללא ארבעה שחקני מפתח ועם שני שחקנים חדשים שעדיין לא שיחקו, הרוטציה של מכבי תל אביב תהיה קצרה מאוד", ציינו בפאנל "מומחים" של האתר הליטאי 15min. "אם מכבי תל אביב היתה מגיעה לקובנה בסגל מלא ברור שיחסי הכוחות היו שונים, אבל ליאניס ספרופולוס יש כלים מוגבלים. מכת הפציעה שלו היא הרווח הנקי של שאראס".

עוד בוואלה!

ארון ג'קסון נחת: "רוצה לעשות את ההבדל בין קבוצת פלייאוף לקבוצת פיינל פור"

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. AP
הכלים של מכבי תל אביב מוגבלים. ווילבקין/AP

פרשן נוסף הימר על ז'לגיריס כמנצחת וכתב ש"הקבוצה של שאראס חייבת לנצל את מתנת חג המולד שקיבלה ממכבי תל אביב. היא תגיע למשחק עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון במינכן, ומכבי תל אביב בדיוק במצב הפוך. זו אמנם מכבי תל אביב הכי חזקה בחמש השנים האחרונות, אמנם היא מועמדת רצינית לפיינל פור, אבל ביום חמישי היא תזרוק לז'לגיריס חבל הצלה".

בנוסף נשאלו הפרשנים מי מבין הקבוצות שמדורגות כעת בין שמונה הראשונות ביורוליג לא יסיימו את העונה שם, ואחד מהם ציין את מכבי תל אביב. "אני עדיין מאמין שפנרבחצ'ה תתברג בפלייאוף, וזה אומר שאחת הקבוצות שנמצאות שם כרגע לא תהיה שם. ההיגיון אומר שזו תהיה או מכבי תל אביב או פנאתינייקוס", ציין הפרשן דונטאס אורבונאס. "מכת הפציעות של מכבי תל אביב בהחלט עלולה להשפיע על מיקומה הסופי, ולא בטוח שהשחקנים החדשים יפתרו את הבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully