וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עוזריו של רוני אוואט ניסו לשכנע אותו: אל תוציא את רועי גורדנה

29.12.2019 / 8:37

למרות המעורבות של ג'קי בן זקן באשדוד, המאמן היה זה שהחליט והתעקש לעשות את החילוף הדרמטי, אחרי שסבר שהקשר לא מחויב. גורדנה לא מתכוון לבקש לעזוב, באשדוד מעריכים שכבר יש לו הצעות מקבוצות אחרות

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

עיקרי הדברים

- למרות ההשפלה: רועי גורדנה לא מתכוון לבקש מיוזמתו לעזוב את מ.ס. אשדוד
- רוני אוואט היה זה שקיבל את ההחלטה להחליפו, ולא מתחרט על המהלך
- עוזריו של אוואט ניסו לשכנע אותו לא להוציא את גורדנה אחרי 13 דקות בלבד
- באשדוד מעריכים: לגורדנה יש הצעות מהפועל ת"א ומראשון לציון בין השאר

רועי גורדנה לא מתכוון לבקש מיוזמתו לעזוב את מ.ס. אשדוד למרות ההשפלה שחווה אתמול (שבת) בטרנר כשנכנס כמחליף בדקה ה-74 והוחלף על ידי המאמן רוני אוואט כעבור 13 דקות בלבד במהלך ההפסד 2:1 להפועל באר שבע. גורדנה ישב על הספסל אחרי שהוחלף ומירר בבכי, אך הוא מתכוון להגיע הבוקר כרגיל לאימון ואין לו תוכנית לבקש שחרור מהקבוצה.

לקשר הוותיק יש חוזה לעוד עונה וחצי במ.ס. אשדוד והוא בכיר המשתכרים בקבוצה. יומיים אחרי שהסתיימה העונה שעברה עם מסע ההיחלצות שעשתה הקבוצה בפלייאוף התחתון, כבר ישב גורדנה עם ג'קי בן זקן וסגר איתו על חוזה מאוד מכובד בקנה מידה אשדודי לתקופה של שנתיים. הסגירה המהירה לימדה עד כמה בן זקן מעריך אותו. גם גורדנה היה אסיר תודה לאשדוד שקיבלה אותו בחום אחרי שחווה חצי עונה מורכבת ולא סימפטית בסלובאן בלופו הקרואטית.

רועי גורדנה שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
אם בן זקן יחליט לשחררו, הוא לא יאחז בקרנות המזבח. גורדנה בשבת/דני מרון

במידה שבן זקן יחליט שהוא רוצה לשחרר את גורדנה מהקבוצה זו כבר תהיה אופרה אחרת ובמקרה כזה הקשר לא יאחז בקרנות המזבח ויחפש לעצמו קבוצה אחרת.

למרות הביקורות שספג אמש בתקשורת וקרוב לוודאי שהן יימשכו גם היום, מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט משוכנע שפעל נכון כשהוציא את גורדנה. אוואט חש כי גורדנה נכנס לכר הדשא כמחליף בלי חשק ובלי אנרגיות. אף שג'קי בן זקן מאוד מעורב במה שקורה בקבוצה, את ההחלטה על החילוף קיבל אוואט בעצמו. עוזריו שישבו על הספסל ושמעו ממנו שהוא מתכוון להוציא את גורדנה (אחרי שהסיק שהאחרון לא מתאמץ מספיק עבור הקבוצה למן הרגע שנכנס), עוד ניסו לשכנע את המאמן לחזור בו מההחלטה שלו ולא לעשות את הצעד הדרמטי, אבל אוואט היה נחוש לעשות את החילוף וגם אם הפועל באר שבע לא היתה משווה, הוא היה מוציא את גורדנה.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
סבור שגורדנה ואזולאי לא יכולים לשחק יחד. אוואט/דני מרון

בין אוואט לגורדנה לא שוררת מערכת יחסים חמה באחרונה. על אף שגורדנה נבחר בתחילת העונה לקפטן בהיעדרו של טום בן זקן הפצוע, הוא ואוואט לא הצליחו לבנות לעצמם מערכת יחסים בריאה בין מאמן לקפטן שלו. באחרונה הבהיר אוואט כי השחקן המרכזי שלו בקבוצה הוא שלומי אזולאי ואף הוסיף בכמה פורומים שאזולאי וגורדנה לא יכולים לשחק יחד. גם בשבת שעברה במשחק הגביע מול הפועל באר שבע, כשגורדנה ואזולאי פתחו יחד, הוציא אוואט את גורדנה בחילוף ראשון כבר במהלך המחצית הראשונה אחרי שבאר שבע הובילה 0:3. אחרי שגורדנה הוחלף ביחד עם לאו אווסו, מ.ס. אשדוד החלה לשחק טוב יותר ואף היתה קרובה לשוויון 4:4, מה שחיזק אצל המאמן את ההרגשה שגורדנה ואזולאי לא יכולים להיות יחד על הדשא.

אמש גורדנה היה זה שהחליף את אזולאי, כך בכל מקרה הם לא היו אמורים לשחק יחד. מאחר שאוואט משוכנע שגורדנה לא היה מספיק מחויב אמש, לא מן הנמנע כי אוואט יבקש מבן זקן להשתחרר מגורדנה. באשדוד גם משוכנעים שיש לגורדנה הצעות מהפועל רעננה, הפועל חיפה, הפועל תל אביב והפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, לה שאיפות לעלות לליגת העל ולכן הוא ירצה בסופו של דבר לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully