וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.12: דייויד מויס מונה רשמית למאמנה החדש של ווסטהאם

מאמן אברטון ומנצ'סטר יונייטד לשעבר חתם לשנה וחצי ויחליף את מנואל פלגריני שפוטר. חאמס יישאר בריאל מדריד, רומא רוצה את מריאנו דיאס

רויטרס

העברות

* ווסטהאם הודיעה רשמית על מינויו של דייויד מויס כמאמנה החדש במקומו של מנואל פלגריני שפוטר. מויס, שחתם לשנה וחצי במועדון הלונדוני, חוזר לקדנציה שנייה ויוביל את הקבוצה כבר במשחק הקרוב שלה מול בורנמות'.

* ייתכן כי מדובר באחת העסקאות הגדולות של החלון, והיא כבר הושלמה: בורוסיה דורטמונד הודיעה על רכישתו של ילד הפלא של זלצבורג, ארלינג הולאנד הנפלא, תמורת 20 מיליון יורו. החלוץ בן ה-19 חתם לארבע וחצי שנים. ב-22 משחקים העונה בכל המסגרות סיפק 28 שערים, חמישה בישולים וחמישה שלושערים. "על אף הצעות מקבוצות גדולות בכל רחבי אירופה, הולאנד בחר בנו", התמוגגות בדורטמונד. החלוץ עצמו, שהתרשם מהמועדון בימים האחרונים, אמר: "ניהלתי שיחות קדחתניות עם הקבוצה, ההנהלה והצוות המקצועי. מהרגע הראשון הרגשתי שלכאן אני רוצה לעבור. אני כבר משתוקק לשחק". לידיעה המלאה

זלצבורג נפרדת מהכוכב שלה

שמועות

* רומא שוקלת לפנות לריאל מדריד בנוגע לחלוץ המיובש מריאנו דיאס, שהוזכר כמועמד גם לאברטון.

* בתקשורת האיטלקית דווח שאינטר הגיעה לסיכום עם ארתורו וידאל על חוזה עד 2022, אולם בשעות אחר הצהריים נטען כי המגעים עם ברצלונה נתקעו. הקטלאנים דורשים 20 מיליון יורו, הנראזורי מוכנים לשלם 12 מיליון יורו.

* ריאל מדריד החליטה: חאמס רודריגס לא יימכר בחלון ההעברות הקרוב ויישאר בסגל עד סוף העונה. על פי "אס", זידאן מתכוון להעניק לקולומביאני הזדמנות מחודשת ואם לא יוכיח את עצמו, הוא יימכר בקיץ.

* על פי "קאלציו מרקאטו" האיטלקי, יובנטוס וליון נאבקות על החתמת אוליבייה ז'ירו. החלוץ הצרפתי הוותיק ממעט לשחק בצ'לסי ומעורר עניין אצל כמה קבוצות. לעת עתה נראה שהגברת הזקנה, אותה מאמן חביבו מאוריציו סארי, פייבוריטית להחתימו.

* עוד ביובנטוס: על פי "טוטוספורט", יובנטוס מתכננת להחתים בחלון הקרוב שלושה משחקני העתיד של הכדורגל האיטלקי: סנדרו טונאלי מברשיה המכונה "אנדראה פירלו הבא", פדריקו קייזה מפיורנטינה וניקולו זאניולו מרומא.

* בתקשורת האיטלקית מדווחים שאינטר הגיעה לסיכום עם ארתורו וידאל על חוזה עד 2022, עם שכר עונתי של 4.5 מיליון יורו לעונה. כעת נותר לסגור רק את התנאים עם ברצלונה, שדורשת 20 מיליון יורו עבורו. הנראזורי מוכנים לשלם 12 מיליון יורו.

* ריאל מדריד הגבירה את המאמצים לצירוף פביאן רואיס מנאפולי, כך לפי "אס". על פי דיווחים באיטליה, סגנית האלופה האיטלקית תדרוש לא פחות מ-180 מיליון יורו עבורו.

* מילאן לא מסתפקת בצירופו של זלאטן איברהימוביץ' ורוצה לצרף שני שחקנים נוספים בחלון: נמניה מאטיץ' ממנצ'סטר יונייטד וז'אן-קלייר טודיבו.

* בצרפת נטען כי המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן לאונרדו שוחח עם יורגן קלופ במטרה לשמוע האם ירצה לאמן את האלופה הצרפתית. הגרמני סירב בנימוס.

* פפ גווארדיולה סימן את ילד הפלא של פ.ס.וו מוחמד איהטארן כיורש של דויד סילבה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 28.12: ברצלונה השאילה את קרלס אלניה, יובנטוס צירפה ארגנטינאי בן 16

לכתבה המלאה
ארתורו וידאל שחקן ברצלונה. רויטרס
ממשיך להתקרב לאינטר. וידאל/רויטרס

* לאחר שלא הצליח לצרף את זלאטן איברהימוביץ', ינסה כעת קרלו אנצ'לוטי להתאחד עם חלוץ אחר באברטון: לורנצו אינסינייה מנאפולי.

* על פי "אס", מיקל ארטטה ינסה לצרף לארסנל את קשר אתלטיקו מדריד תומא למאר.

* אנדרס אינייסטה סירב לשלוש הצעות מה-MLS, כך נטען ב"מונדו דפורטיבו". אחת מהן היתה ממיאמי של דייויד בקהאם.

* קשר מילאן פרנק קסי מבוקש בפרמיירליג. ווסטהאם ו-וולבס הוזכרו, מילאן תסכים אם תקבל סכום של כ-20 מיליון יורו.

* פיורנטינה תנסה לצרף בינואר את מרכוס רוחו, שאיבד ממעמדו במנצ'סטר יונייטד.

* מאמנה של מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם, יהיה שחקן נבחרת אורוגוואי לשעבר דייגו אלונסו.

* ואם במיאמי עסקינן, הרי שקבוצתו של בקהאם מביעה עניין בפדרו, שחוזהו בצ'לסי יסתיים בקיץ. גם ניו יורק סיטי עוקבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully