וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.12: ברצלונה השאילה את קרלס אלניה, יובנטוס צירפה ארגנטינאי בן 16

האלופה שלחה את הקשר לבטיס, שלא תוכל לרכוש אותו בסיום העונה. יובה החתימה את הלהיט של ולס סארספילד, אקס מכבי תל אביב בדרך לפרמיירליג, והאם וידאל יגרום לקרב בין יובנטוס לאינטר?

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה חוגג את חג המולד

העברות

* ברצלונה הודיעה כי הקשר הצעיר קרלס אלניה הושאל לבטיס עד לסיום העונה. העסקה לא כוללת אופציית רכישה. אלניה בן ה-21 כבש שלושה שערים ב-39 משחקים במדי בארסה.

* כמה ימים אחרי שהתיר את חוזהו בפנאתנייקוס, הקשר הצרפתי אנתוני מונייה (32) חתם על חוזה עד תום העונה בקבוצה יוונית אחרת, פנטוליקוס הנמצאת במקום הלפני אחרון.

* מתיאס סואלה, הכישרון בן ה-16 של ולס סארספילד מארגנטינה, אישר שהוא מצטרף ליובנטוס. הלהיט הצעיר, שזוכה להייפ גדול במדינתו, משחק בקיצוני ימני והראה את כישרונו בלא מעט טורנירי נערים ומשך את תשומת לבם של מועדונים גדולים באירופה. יובנטוס אומנם רוצה להצעיר את הסגל, אבל סואלה, שרק באפריל חגג 16, ישחק במחלקת הנוער בינתיים.

שמועות

* האם יובנטוס שוב נכנסת למאבק עם אינטר בחלון? על פי "סקיי איטליה", האלופה פנתה לברצלונה בנוגע למעמדו של ארתורו וידאל שכבר שיחק בשורותיה. כזכור, וידאל בן ה-32 הוא היעד מספר 1 של אנטוניו קונטה ואינטר לקראת ינואר.

* "אל מונדו דפורטיבו" מדווח על יצירת קשר של פריס סן ז'רמן עם נציגי מארק אנדרה טר סטגן, כשגם יובנטוס ובאיירן מינכן הביעו עניין בשוערה הגרמני של ברצלונה, לו סעיף שחרור בגובה 180 מיליון יורו.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", ריאל מדריד מתכוונת להציע בקיץ 70 מיליון יורו לנאפולי כדי לרכוש את פביאן רואיס, קשר נבחרת ספרד בן ה-23.

* קרלו אנצ'לוטי, שפוטר מנאפולי והספיק להתמנות למאמן אברטון, רוצה להביא בינואר שניים משחקניו לשעבר - דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה.

* נאפולי בינתיים נמצאת במגעים עם סטניסלב לובוטקה, קשר נבחרת סלובקיה וסלטה ויגו. סעיף השחרור של השחקן בן ה-25 עומד על 50 מיליון יורו, אבל הוא עשוי לעבור תמורת דמי השאלה של 5 מיליון יורו בינואר, עם התחייבות לרכישה ב-20 מיליון יורו בקיץ.

* האם מוסא קונאטה בדרך לפרמיירליג? אקס מכבי תל אביב בן ה-26, שהבקיע 21 שערים ב-67 משחקי ליגה במדי אמיין הצרפתית, נמצא על הכוונת של ברייטון, שכבר פנתה לאמיין והבינה כי הדרישה עבור החלוץ הסנגלי עומדת על 10 מיליון יורו.

* מארסיי שוב מחפשת דרך להיפטר מהקשר ההולנדי קווין סטרוטמן, במטרה לחסוך את שכרו הגבוה (500 אלף יורו לחודש) בניסיון להתמודד עם מגבלות הפייר פליי הפיננסי. גם מורגן סאנסון עשוי להימכר בינואר.

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי עם דריס מרטנס. רויטרס
בדרך לאיחוד בגודיסון פארק? קרלו אנצ'לוטי עם דריס מרטנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully