וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: זלאטן בדרך למילאן, בייל ישוב לטוטנהאם?

החלוץ בן ה-38 ממשיך לפזר רמזים, באנגליה מדווחים שטוטנהאם עשויה להציע את אריקסן ו-27 מיליון ליש"ט בתמורה לוולשי. בספרד טוענים שברצלונה וריאל מדריד מעוניינות לצרף את רייניר מפלמנגו, אלנייה יעבור בהשאלה לבטיס

רויטרס

שמועות

* באנגליה טוענים שטוטנהאם מעוניינת להחזיר את גארת' בייל, שבשורותיה עשה את הפריצה הגדולה. על פי הדיווח, בייל בן ה-30 שלא מוצא את מקומו בבירת ספרד, ישוב לתרנגולים בתמורה לקשר הדני, כריסטיאן אריקסן ו-25.7 מיליון ליש"ט נוספים.

* ב"אס" הספרדי מדווחים שריאל מדריד מאיצה את המגעים מול נאפולי בנוגע לקשר פביאן רואיס בן ה-23, שכבש שער בודד העונה ב-15 הופעות בליגה האיטלקית.

* עוד טוענים ב"אס" שהבלאנקוס חושקים גם באחד השחקנים הכי מוכשרים בברזיל כיום, רייניר המשחק בפלמנגו. הכישרון בן ה-17 שיחק בכל הנבחרות הצעירות בברזיל וסעיף השחרור שלו עומד כרגע על 35 מיליון יורו. בטורניר הקופה אמריקה האחרון עד גיל 17 שנערך בפרו, הוא שיחק בכל ארבעת משחקי שלב הבתים וכבש שלושה שערים.

* מי שעוד נמצאת במרוץ אחר רייניר היא ברצלונה, שעל פי דיווחים בתקשורת הקטאלנית כבר הגישה הצעה לפלמנגו על השחקן.

* בספרד טוענים שקרלס אלנייה בן ה-19 יעבור מברצלונה בהשאלה לבטיס ללא אופציית רכישה, מה שאומר שאם ההעברה תצא לפועל, הקשר הצעיר ישוב לקטאלנים בתום העונה.

* ב"גאזטה" באיטליה מדווחים שזלאטן איברהמוביץ' ישחק במילאן ויהיה מוכן להתחיל באימונים בתוך 15 ימים. השכר: 3.5 מיליון יורו בעונה, לא כולל בונוסים. החלוץ בן ה-38 העלה רמז נוסף להצטרפות שלו לרוסונרי, כשהעלה לסטורי באינסטגרם תמונה שלו עם עיניים אדומות, אולי כמחווה לאחד מכינוייה של הקבוצה, Diavolo (השטן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully