וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל חיפה: בן בסט סופג אש, וולשמן וטאפוקו ישוחררו, תורג'מן יגיע?

25.12.2019 / 7:50

האדומים מתוסכלים אחרי התבוסה בדרבי ולא מרוצים מהתפוקה של ההתקפה. חלוץ אוסטריה וינה על הכוונת אבל ספק אם יגיע, שני שחקנים לפחות יצורפו, וגם: כעס בעקבות הפרובוקציה של שועה

לילך וייס רוזנברג

עיקרי הדברים

- אחרי התבוסה בדרבי, בהפועל חיפה שוב מתלוננים על הרפיון המנטלי

- עדן בן בסט סופג ביקורות, הקבוצה תנסה לצרף חלוץ בחלון ההעברות

- אלון תורג'מן על הכוונת: "אם זה יתאפשר, כץ יעשה מאמצים גדולים"

- קווין טאפוקו ואמרי וולשמן ישוחררו בינואר, בקבוצה מחפשים חיזוק

seperator

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי התבוסה 3:0 אמש (שלישי) בדרבי. בסיום בקבוצה שוב התלוננו על רפיון מנטלי. "כל השנה אנחנו סובלים מזה. בכל מה שקשור לעניינים מנטליים, מצבנו גרוע ביותר", אמרו במועדון. "לא יכול להיות שמשחק אחד אתה מככב ונראה מצויין, ובמשחק הבא אתה נראה כמו במשחקים נגד מכבי נתניה או מכבי חיפה".

בקבוצה לא מרוצים גם מהתפוקה של שחקני ההתקפה. עדן בן בסט סופג ביקורות ובחיפה ינסו לצרף חלוץ בחלון ההעברות הקרוב. לעת עתה שמו של אלון תורג'מן עלה על הפרק. יואב כץ מעריך מאוד את החלוץ שממעט לקבל דקות באוסטריה וינה, אבל במועדון מבינים שגם אם תורג'מן יעזוב את קבוצתו, יהיה קשה להחתימו. "יואב מאוד רוצה להחזיר את אלון. אם זה יתאפשר, ייעשו מאמצים גדולים כדי לגרום לזה לקרות", אמרו בסביבתו של כץ.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא מספק את הסחורה. בן בסט אמש/לילך וייס רוזנברג

מלבד חלוץ בקבוצה רוצים לצרף עוד שני שחקנים לפחות. בכל מקרה נראה ששניים מהזרים, קווין טאפוקו ואמרי וולשמן, ישוחררו.

בהפועל חיפה כעסו על חלוצה של היריבה העירונית ירדן שועה, וטענו שעורר פרובוקציה במהלך המשחק כשסימן לעברם את הסימן שלוש עם האצבעות במטרה להתגרות בהם. האקט של שועה גרם לעימות בין הקבוצות שבמרכזו עמדו שועה וניסו קפילוטו, ובסיומו ספג חלוץ מכבי חיפה כרטיס צהוב.

בימ"ש השלום בחיפה הרחיק (רביעי) את אוהד הפועל חיפה ממשחקי קבוצתו ל-30 יום. אמש הוא נעצר במהלך הדרבי החיפאי, בחשד שהוריד את מכנסיו ביציע המלא צופים. נציג המשטרה ביקש להרחיקו עד לסוף העונה בליגת העל וממשחקי גביע המדינה ואף הציג בפני השופטת סרטון המתעד את המעשה. השופטת, מריה פיקוס בוגדאנוב לאחר שצפתה בסרטון קבעה כי קיים יסוד סביר לחשד כי היה מעורב בביצוע עבירה של מעשה מגונה בפומבי במהלך משחק כדורגל, נעתרה חלקית לבקשת עו"ד רומן קלוגרמן המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, ושביקש להקל עמו, ושיחררה אותו בתנאים כאמור ובערבות עצמית של 3,000 שקלים. החקירה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully