וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "בפרמיירליג שאני אוהב, אין מקום גם למה שרודיגר עשה"

המיוחד טען להצגה של הגרמני שגרמה להרחקה של יונג מין סון ב-2:0 של קבוצתו מול צ'לסי אך הבהיר: "הגזענות היא נושא אחר". פרנק למפארד עומד לצד שחקנו: "התזמון מאכזב"

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה מחופש לסנטה קלאוס לקראת חג המולד

מאמנה של צ'לסי פרנק למפארד חייב לא מעט מתהילתו כאחד השחקנים הגדולים של צ'לסי ונבחרת אנגליה במילניום הנוכחי למי שאימן אותו בתקופת השיא בבלוז, ז'וזה מוריניו. למפארד הביע את הערכתו למיוחד לא אחת, ואף עשה זאת לפני המפגש בין טוטנהאם לצ'לסי במחזור הליגה האחרון, אך אירועי משחק הדרבי הסוער, אשר בסיומו ניצחו השחקנים של למפארד 0:2 עדיין גורמים לסערה ברחבי הממלכה הבריטית.

כזכור, בתום המשחק, שכלל גם טענות לקריאות גזעניות מצד אוהדי התרנגולים כלפי אנטוניו רודיגר מצ'לסי - מחה ז'וזה מוריניו כנגד הרחקתו של שחקנה הקוראני של טוטנהאם יונג מין סון לאחר שבעט ברודיגר. "אני לא מדבר על התקרית הגזענית, זה נושא אחר", הבהיר המאמן הפורטוגלי. "אני מדבר על ההרחקה. בפרמיירליג שאני אוהב, אין מקום גם למה שרודיגר עשה (לטענת אנשי טוטנהאם הבלם הגרמני הגזים בתגובתו). תשחק כמו גבר, זאת הפרמיירליג".

למפארד מצדו לא נשאר חייב ועמד לצדו של רודיגר: "אני עם טוני (רודיגר). כשאנחנו יודעים מה הוא היה צריך לעבור במהלך המשחק ואחריו, כשאנחנו יודעים שזה עניין רציני (הגזענות), אני חושב שלפקפק ביושרה שלו בתזמון כזה זה מאכזב מאוד". מאמן הבלוז חווה דעתו על ההרחקה של סון: "באופן כללי, לאחר שבוחנים את האירועים נראה שלסון הגיע כרטיס אדום. זה לא היה פאול ברוטלי\ אבל זו תגובה זהצדיקה כרטיס אדום בתקופה בה אנו משחקים. זה די ברור שכך צריך להיות. אני לא הייתי מטיל ספק ביושרה של טוני במקרה הזה".

פרנק למפארד עם ז'וזה מוריניו טוטנהאם. רויטרס
עימות בין שני המאמנים. פרנק למפארד עם ז'וזה מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully