וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם תחת מתקפה: "עובדים עם קוראי שפתיים כדי לאתר אוהדים גזעניים"

במועדון הלונדוני מבטיחים כי הם עושים הכל כדי לאתר את האוהדים שהקניטו את אנטוניו רודיגר נגד צ'לסי: "הממצאים לא חד משמעיים"

רויטרס

הרוחות עדיין סוערות באנגליה בעקבות פרשת הקריאות הגזעניות עליהן התלונן אנטוניו רודיגר שחקנה של צ'לסי במהלך משחקה של קבוצתו מול טוטנהאם אשר בסיומו ניצחו הבלוז 0:2, במשחק סוער אשר במהלכו גם הורחק שחקנה הקוריאני של טוטנהאם יונג מין סון. בנוסף להקנטות ולתנועות, טען רודיגר כי שמע נהמות מכיוון היציע.

בטוטנהאם טענו כי "חוקרים בקדחתנות" את התקרית. "אנחנו עובדים עם קוראי שפתיים כדי לנסות לאתר קריאות גזעניות דרך החומר המתועד שבידינו", אמרו במועדון. "יצרנו קשר עם צ'לסי כדי להעביר את המידע לשחקניהם ואנחנו עובדים בצמוד עם המשטרה שתבדוק יחד איתנו את הראיות". בטוטנהאם אמרו כי הם מסוגלים לאתר כל אוהד באמצעות המצלמות שבאיצטדיונם הביתי, וכי אוהד שייצא אשם בגזענות "יקבל השעיה לכל חייו".

עם זאת, במועדון מסרו בנוסף כי נכון לעכשיו לא מצאו כל עדות להתנהגות גזענית מצד אוהדיהם. "נכון לעכשיו, הממצאים אינם חד משמעיים ונשמח להגיב לאחר שיהיה מידע מוחשי יותר". במנהלת הפרמייר ליג הודיעו כי יתמכו בשני המועדונים ב"מרדפם אחר המתפרעים" וקראה ל-"ענישה ראויה מטעם הראשויות והמועדונים".

אנטוניו רודיגר בלם צ'לסי מתלונן על גזענות נגדו מצד אוהדי טוטנהאם. צילום מסך
מנהלת הפרמייר ליג תומכת במאבק בגזענות. אנטוניו רודיגר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully