וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 65:73

ניצחון ליגה שישי ברציפות לקבוצה של עודד קטש, שהתגברה על פציעה של תמיר בלאט בזכות שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות ובצורת התקפית של הכתומים (8 נקודות ברבע האחרון). בראון הוליך עם 17

עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים עם נמרוד לוי. דני מרון
ממשיכים לנצח. זלמנסון ונמרוד לוי/דני מרון

חודש וחצי לפני המפגש בחצי גמר גביע המדינה, נעלו הערב (רביעי) הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון את המחזור השישי בליגת העל, במשחק השלמה בו השיגו האדומים 65:73 בעיר היין וחגגו ניצחון ליגה שישי ברציפות. ביום שבת מצפה לקבוצה של עודד קטש משחק מסקרן נוסף בדמות המפגש עם הפועל חולון, בתקווה שתמיר בלאט, שנפצע הערב בקרסולו, יהיה כשיר. הכתומים יכולים להיות מאוכזבים אחרי הפסד שני ברציפות, אחרי שהוליכו למשך חלקים גדולים של המשחק - אך קלעו שלוש נקודות בלבד בתשע וחצי הדקות הראשונות של הרבע האחרון (ושמונה בסך הכל).

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ורדן סווינג 20 (4 מ-8 ל-3), ג'יימס קלי 14 (5 מ-15 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, עוז בלייזר 13, אלכס המילטון 9, נועם דוברת 4 (1 מ-7 מהשדה), נמרוד טישמן 3, דרל מונרו 2 (2 דקות). אדם אריאל (15 דקות) שותף ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 17 (5 מ-15 מהשדה), ג'יימס פלדין 12 (3 מ-10 מהשדה), סולימאן בראימו 12 ו-12 ריבאונדים, עידן זלמנסון 10 ו-6 ריבאונדים, נמרוד לוי 10 ו-6 ריבאונדים, טיישון תומאס 9, תמיר בלאט 3 ו-6 אסיסטים. בר טימור (21 דקות), דניאל רוזנבאום (32 שניות) ודביר רינגוולד (12 שניות) שותפו ולא קלעו.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי ראשון לציון פתחה עם אלכס המילטון, ג'ורדן סווינג, נועם דוברת, עוז בלייזר וג'יימס קלי, בעוד הפועל ירושלים העלתה את תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, נמרוד לוי, עידן זלמנסון וטיישון תומאס, שהיה בספק. סווינג פתח היטב והעלה את המארחת ליתרון, אלא שבלאט מסר חמישה אסיסטים ברבע הראשון, הפעיל יפה את זלמנסון וסולימאן בראימו ודאג שהירושלמים יובילו 18:22 בסיומו.

רבע 2

סווינג המשיך בשלו וקבע 27:28, קלי נחת לא טוב על הרגל ודידה לספסל, זלמנסון היה האיש של ירושלים עם יכולת מצוינת מתחת לסלים, ובסיום המחצית הראשונה הוליכה ראשון לציון 38:41. סווינג הוליך את רשימת הקלעים בשתי הקבוצות עם 15 נקודות.

רבע 3

תמיר בלאט נפגע בקרסולו, ובירושלים הודיעו כי לא יחזור לשחק הערב וייבדק עם תום המשחק. נקודות בכורה של דוברת העלו את הכתומים ל-49:53, ועם העליה לרבע האחרון הראה לוח התוצאות על 55:57 למארחת.

רבע 4

בראימו המשיך ביכולתו הטובה, ושבע דקות לסיום העלה את הירושלמים ל-57:61. הבצורת ההתקפית של ראשון לציון הגיעה בדיוק ברגע הלא נכון, בראון ותומאס ניצלו זאת כדי לקבוע 60:66, שלוש דקות לבאזר. בלייזר וקלי החטיאו בצד השני, ושלשה של פלדין סגרה עניין. זה נגמר ב-65:73 להפועל ירושלים.

עוד בוואלה! ספורט

הפועל ירושלים צירפה את כריס סמית' לאימונים שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully