וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "אנחנו לא מספיק חזקים מנטאלית"

23.12.2019 / 22:07

מאמן הפועל תל אביב סרב להתייחס ללחץ כגורם משפיע סיום ההפסד לנס ציונה: "לא מכיר את המונח לחץ בכדורסל". נדב זילברשטיין: "אנחנו רוצים יתרון ביתיות בסוף העונה בפלייאוף"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: תגובות לניצחונה של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס

עירוני נס ציונה גברה הערב (שני) 80:95 על הפועל תל אביב וסיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל במאזן של שישה ניצחונות מול חמישה הפסדים. מנגד, האדומים שרשמו הפסד שני ברציפות, מסיימים את הסיבוב הראשון עם ארבעה ניצחונות בלבד.

נס ציונה קיבלה עוד הצגה גדולה מג'ף וויטי שקלע 24 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ו-5 חסימות, כשגם דקווא קוק עם 21 נקודות, טל דן עם 10 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ורביב לימונד שנגד האקסית קלע 13 נקודות והוסיף 9 אסיסטים, היו מצוינים. מנגד האדומים קיבלו עוד משחק מצוין של לטאביוס וויליאמס שקלע 27 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים, ומשחק מצוין מים מדר שקלע 11 נקודות והוסיף 10 אסיסטים.

בסיום נראו אנשי נס ציונה מאושרים: "זה היה מאוד חשוב בשבילנו בתור קבוצה", הודה מאמן הכתומים נדב זילברשטיין. "ראיתי את זה ואמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה לפני המשחק, שראיתי אותם בשלושת הימים האחרונים, ראיתי את האנרגיות והנחישות לקראת המשחק, ידעתי שיתנו את הכל. בכל הפעמים שהם מרגישים שהדברים מונחים על הכף, הם מופיעים ומופיעים בגדול. אין שום דבר שהוא באנקר בליגה הזאת, בגלל זה המשחק היה מאוד חשוב, הוא ישים אותנו בסוף הסיבוב שרצינו להיות בו ואליו אנחנו מכוונים בסוף העונה. עמדנו כבר בשתי מטרות, בגביע ובאירופה, מאוד חשוב לנו להכנס לפלייאוף מהמקום הכי גבוה שאפשר, אנחנו רוצים יתרון ביתיות בסוף העונה בפלייאוף אבל הדרך ארוכה".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

על היכולת של ג'ף וויטי הוסיף המאמן: "ג'ף וויטי הוא שחקן NBA. לא סתם הוא שיחק שם חמש שנים, הוא אמר לי שאני אתן לו את הזמן שלו, וברגע שזה יקרה, הכל יהיה בסדר, יאמר לזכותו שהלכנו איתו והוא עושה עבודה נהדרת בשבילנו. בדקות שאנחנו משתמשים בו, והוא מעורב במשחק, הוא משנה להגנה המון מבטים. רק שימשיך ככה".

בהפועל תל אביב התחושות קשות. האדומים מסיימים את הסיבוב במאזן זהה לקבוצות שבמקום השמיני, אך עם תחושה שהם צריכים להיות במקום אחר, "לאורך כל המשחק היינו מאוד רכים בצד ההגנתי, נכנסנו לרבע האחרון עם הרבה פאולים לתת, והלייאפ שטל דן עשה ב-7 הפרש היינו צריכים לשלוח אותו לקו", סיכם אריאל בית הלחמי, "זה משהו שאם לא נשפר אותו לא נוכל להיות טובים. ההבדל כרגע בשבילנו הוא ההגנה, אם המשחק הזה היה ממשיך כמו שהוא התחיל, זה לא היה נגמר ככה. איבדנו יותר מדי כדורים, ואנחנו לא מספיק חזקים מנטאלית".

בית הלחמי ביטל את חשיבות הלחץ סביב המועדון: "אני לא מכיר את המושג לחץ בכדורסל, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה שיתלו אותי או שירו בי ואני אמות. אנחנו משחקים כדורסל, אנחנו לא נמצאים בסוריה. אם אנחנו לא נהיה מספיק פיזיים זה לא יקרה ולא נהיה מספיק טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully