וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת ההתקפית של ריאל מדריד נמשכת, זידאן העצבני מבהיר: לא נצרף חלוץ

הבלאנקוס סיימו את 2019 עם ממוצע של 1.8 שערים למשחק - הנמוך ביותר בעשור הזה. קורטואה מודה: "ברור שכריסטיאנו רונאלדו חסר לנו"

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה מחופש לסנטה קלאוס בחגיגות חג המולד של פריס סן ז'רמן

רק לפני ארבעה ימים ריאל מדריד קצרה מחמאות בזכות המשחק שלה בקאמפ נואו וה-0:0 הדי מחמיא מבחינתה מול ברצלונה ששמר על הסטטוס קוו בין השתיים בפסגה. אלא שאמש (ראשון) הבלאנקוס שמטו עוד שתי נקודות באופן ממש לא צפוי כשסיימו ב-0:0 ביתי מתסכל מול אתלטיק בילבאו. ריאל מדריד מצאה שלוש פעמים את המשקופים והקורה במשחק הזה ולחצה את הבאסקים, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת משחק שני רצוף והמשמעות: ריאל מדריד תסיים את 2019 כסגניתה של ברצלונה שפתחה פער של שתי נקודות בפסגה בעקבות הניצחון שלה על אלאבס במוצ"ש.

הסיפור, בלי ספק, הוא הבצורת ההתקפית. בניגוד לשנים הזוהרות עם כריסטיאנו רונאלדו, ב-2019 כבשו הבלאנקוס 100 שערים ב-54 משחקים, כלומר, ממוצע של 1.85 כיבושים למשחק. מדובר בממוצע הנמוך ביותר שלהם בעשור הזה:

2010 - 2.6 שערים למשחק
2011 - 2.7 שערים למשחק
2012 - 2.6 שערים למשחק
2013 - 2.7 שערים למשחק
2014 - 2.8 שערים למשחק
2015 - 2.5 שערים למשחק
2016 - 2.8 שערים למשחק
2017 - 2.5 שערים למשחק
2018 - 2.3 שערים למשחק
2019 - 1.8 שערים למשחק

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
משחק מתסכל. סרחיו ראמוס/GettyImages

"אני עצבני עבור השחקנים שלי, שוב הגענו להזדמנויות", סיכם זינדין זידאן. "עם המשחק שסיפקנו, זה מעצבן שלא כבשנו. אם אתה מגיע למצבים אתה צריך להבקיע, הגענו להמון כאלה בשלושת המשחקים האחרונים והבקענו מעט מאוד. כרגע זה לא נכנס, אבל אסור להוריד את הראש. אני לא חושב שמדובר בבעיה, אבל כל אחד ראוי לדעה משלו". כשנשאל האם זה אומר שיצרף חלוץ נוסף בינואר, השיב: "בשום אופן לא, אני לא חושב שאנחנו זקוקים לחלוץ נוסף".

טיבו קורטואה היטיב לבטא את האכזבה של ריאל מדריד מהתיקו ואמר בסיום: "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם טעם רע. הגענו אחרי שני משחקים מאוד אינטנסיביים וזה היה קשה מהתחלה. חבל שלא השגנו שלוש נקודות. הגענו להרבה מצבים אבל הכדור לא רצה להיכנס. השוער שלהם רשם כמה הצלות וגם הקורות היו לרעתנו".

השוער הבלגי דיבר גם על הגעגועים לרונאלדו ואמר: "כריסטיאנו היה מבקיע לנו איזה 40 או 50 שערים בשנה, ברור שזה חסר לנו, אבל הוא לא כאן כבר שנה וחצי, אנחנו לא צריכים לחשוב על זה".

על איבוד הנקודות של הקבוצה: "איבדנו הרבה נקודות מיותרות, בעיקר פה בבית וגם במשחק הזה. אבל הפסדנו רק פעם אחת ואנחנו צריכים להרים את הראש ולא להתרגש".

בברצלונה עוקצים את ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully