וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו שוב ניצחה 1:3 את יובנטוס וזכתה בסופרקופה

15 ימים אחרי הניצחון בליגה, מחזיקת הגביע שחזרה אותו גם בריאד וחגגה זכייה חמישית במפעל. אטאלנטה התעללה במילאן עם 0:5, גאטוזו חגג ניצחון בכורה עם 1:2 של נאפולי על ססואולו בדקה ה-94

מתוך אתר ארסנל

בווידאו: מיקל ארטטה מוצג כמאמן ארסנל

תואר ראשון חולק הערב (ראשון) באיטליה, וזה קרה דווקא על אדמת סעודיה, שם מחזיקת הגביע לאציו זכתה בסופרקופה אחרי 1:3 מרשים על האלופה יובנטוס. בליגה: מילאן המאכזבת הושפלה עם חמישייה אצל אטאלנטה, ברשיה ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 מול פארמה ואילו בולוניה ניצחה 2:3 בלצ'ה. נאפולי השיגה 1:2 על ססואולו בתוספת הזמן וג'נארו גאטוזו חגג ניצחון בכורה.

שחקני לאציו חוגגים זכייה, סופרקופה. רויטרס
שוב היו גדולים על האלופה. שחקני לאציו עם הגביע/רויטרס

יובנטוס - לאציו 3:1

כמו ב-2017, הביאנקוצ'לסטי השיגו ניצחון יוקרתי על האלופה בסופרקופה של איטליה וחגגו בריאד את הזכייה החמישית שלהם בגביע הזה, בדיוק כמו אינטר. יובנטוס השיאנית רשמה הפסד שביעי במפעל ושני ללאציו תוך שבועיים ויום. לואיס אלברטו המשיך את התקופה הנהדרת שלו והכניע את וויצ'ך שצ'סני בדקה ה-16, כשפאולו דיבאלה איזן לפני סיום המחצית אחרי הדיפה לא מספיק טובה של השוער. השער נתן דחיפה ליובנטוס, אבל בדקה ה-73 סנאד לוליץ' ירה מהאוויר אל הרשת ובתוספת הזמן היה זה המחליף דנילו קטאלדי שחתם בכדור חופשי למשקוף ופנימה, אחרי הרחקתו בצהוב שני של רודריגו בנטאנקור. יום רע לכריסטיאנו רונאלדו שמסיים שנה עם איבוד תואר.

עוד בוואלה! ספורט

איטליה: אינטר נצמדה ליובנטוס עם 0:4 על גנואה, צמד ובישול ללוקאקו

לכתבה המלאה
סימונה אינזאגי מאמן לאציו עם גביע סופרקופה. רויטרס
סימונה אינזאגי עם הגביע/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
ערב מתסכל בריאד. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אטאלנטה - מילאן 0:5

בשבוע שעבר סיימו הרוסונרי ב-0:0 ביתי מול ססואולו ונראה היה שהקבוצה מעט נעצרת לאחר שני ניצחונות חוץ רצופים, אך איש לא ציפה לנוק אאוט המהדהד שספגה הערב מילאן בסטאדיו אתלטי אזורי ד'איטליה כשהובסה 5:0 על ידי אטאלנטה. המארחת כבר שמטה העונה לא אחת יתרון של שניים ושלושה שערים, אך היום השחקנים של ג'אן פיירו גספריני שטפו את כר הדשא מהרגע הראשון כשמעל כולם בלט איש המשחק יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני שבישל את השער הראשון בדקה העשירית לאלחנדרו גומס. במחצית השנייה הגיע הקונצרט של המארחת שהוסיפה עוד שלושה שערים בדקות 61 (מריו פשאליץ') ואז צמד נפלא של איליצ'יץ' (62 ו-73), כולל בומבה מדהימה מחוץ לרחבה היישר לחיבורים של ג'אנלואיג'י דונארומה האומלל. בדקה ה-80 נכנס לואיס מוריאל במקום הסלובני על מנת לחלוק לו כבוד, וכבש בעצמו את החמישי שלוש דקות לאחר מכן לאחר יציאה נוראית של דונארומה. מילאן ממשיכה בעונת הבלהות שלה עם ההפסד הכי גבוה מאז 1998 (אז חטפו 5:0 מול רומא באולימפיקו), בעוד אטאלנטה כבר במקום החמישי.

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
נוק אאוט מהדהד. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

ססואולו - נאפולי 2:1

שבוע אחרי שהפסיד בתוספת הזמן במשחק הבכורה שלו בבית מול פארמה, ג'נארו גאטוזו חגג באותה צורה ניצחון ראשון. המשחק כבר היה על סף סיום, אבל בדקה ה-94 היה זה פדרו אוביאנג שכבש שער עצמי והעניק לנאפולי ניצחון ליגה ראשון מאז אוקטובר (שמונה משחקים). ססואולו התחילה טוב יותר וגם הובילה משער של חאמד טראורה בן ה-19, שכבש מחזור שני ברציפות אחרי הרמה של מנואל לוקאטלי בדקה ה-29 ואילץ את נאפולי לרדוף גם הפעם. אלאן איזן עם שער יפה, כשקיבל כדור על קו ה-16 מפיוטר ז'לינסקי, ארקדיוש מיליק פתח רגליים והברזילאי הסתובב על השומר שלו וירה לחיבורים בדקה ה-57. דריס מרטנס נכנס כמחליף ואחרי שלוש דקות מצא את הרשת (80) אבל השער נפסל בגלל נבדל, לפני שאוביאנג ניסה להקדים את אליף אלמאס והפך לגיבור הטרגי בתוספת. נאפולי שמינית עם 24 נקודות ובמרחק 11 מרומא הרביעית.

תוצאות נוספות:

לצ'ה - בולוניה 3:2
ללצ'ה: חומה בבקאר (86), דייגו פאריאס (91), לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (43, 66), רוברטו סוריאנו (56)

פארמה - ברשיה 1:1
לפארמה: אלברטו גראסי (93), לברשיה: מריו באלוטלי (72)

אלאן שחקן נאפולי לאחר שכבש מול ג'אנלוקה פגולו שוער ססואולו. GettyImages
החל במהפך. אלאן לאחר שער השוויון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully